صنایع کاغذ سازی کاوه

صنایع کاغذ سازی کاوه

شرکت صنایع کاغذ سازی وداد (سهامی خاص) در تاریخ 1367/01/17 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران ثبت شد. به موجب صورتجلسه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 1369/04/31 نام شرکت به شرکت صنایع کاغذسازی کاوه (سهامی خاص) تغییر یافت و در تاریخ 1375/10/18 براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده، شخصیت حقوقی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر پیدا نمود. در تاریخ 1375/11/24 شرکت صنایع کاغذسازی کاوه با نماد چکاوه در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و پس از طی مراحل پذیرش در تاریخ 1376/02/21 نام شرکت به عنوان دویست و پنجاه و چهارمین شرکت در فهرست نمادهای سازمان بورس اوراق بهادار تهران در گروه کاغذ و محصولات کاغذی درج گردید و در پاییز همان سال سهام بانک صنعت و معدن به سازمان تامین اجتماعی انتقال یافت. این شرکت هم اکنون وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو، از زیر مجموعه های شستا می باشد. کارخانه این شرکت با مساحت حدود 67 هزار متر مربع و زیر بنای حدود 34 هزار متر مربع در شهرک صنعتی کاوه قرار داشته و با ظرفیتی معادل 25 هزار تن در سال یکی از معتبرترین شرکتهای تولید کننده کاغذ بازیافتی مورد نیاز صنایع بسته بندی کشور است. این شرکت سه نوع کاغذ تست‌لاینر، فلوتینگ و لاینر تولید می‌کند.

شرکت صنایع کاغذسازی کاوه با بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و کارآزموده و نیز برخورداری از آزمایشگاه مجهز و مرجع، توانسته است گواهی تحقیق و توسعه از وزارت صنعت، معدن و تجارت را کسب نماید. در سایه استفاده از تجهیزات مدرن آزمایشگاهی، فرایند کنترل کیفی محصول در این شرکت به صورت مستمر، با دقت بالا و به منظور کسب رضایتمندی مشتریان انجام می شود.

کاغذسازی کاوه به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای تولید کننده کاغذ بازیافتی مورد نیاز صنایع بسته بندی در بازارهای داخلی و خارجی، بر آن است تا با استفاده از فن‌آوری متناسب و توسعه منابع انسانی و با محور مشتری مداری نسبت به تنوع و توسعه توان کمی و کیفی تولید و افزایش سهم بازار بویژه بازارهای خارجی در جهت تامین منافع ذینفعان اقدام نماید. این شرکت در راستای احترام به حقوق جامعه همواره خود را ملزم به رعایت قوانین و مقررات ملی ، خصوصاً مسایل زیست محیطی می‌داند.

شرکت صنایع کاغذسازی کاوه، سیستم مدیریت کیفیت خود را بر مبنای استاندارد ISO 9001 :2015 و در زمینه پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی، استاندارد ISO 14001 :2015 را در دستور کار خود قرار داده است.

شرکت کاغذسازی کاوه به انتخاب خانه صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی به عنوان واحد نمونه صنعتی این استان در سال‌های 1399 و 1400 انتخاب و موفق به دریافت لوح افتخار از استاندار استان مرکزی شد.

همچنین این شرکت در سال 1400 به عنوان برگزیده کنفرانس برند سبز معرفی شد.

این شرکت هم اکنون مالکیت پروژه کاغذسازی بیستون را در اختیار دارد. این پروژه به عنوان طرح توسعه شرکت کاغذ سازی کاوه ابتدا قرار بود در شهرک صنعتی کاوه در نزدیکی شهر ساوه اجراء شود ولیکن به دلیل مشکلات کمبود آب و محدودیت فضا، احداث طرح به محل فعلی یعنی منطقه بیستون- جاده هرسین و در نزدیکی روستای چهر در زمین‌های خریداری شده از صنایع کاغذ غرب منتقل گردید.

ماشین‌آلات تولید کاغذ از کشور ایتالیا به ارزش 6/5 میلیون یورو خریداری و در دو مرحله به ایران حمل شد.

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما