صنایع غذایی دینا

صنایع غذایی دینا
«طعم خوش لحظه ها»
شرکت صنایع غذایی دینا به عنوان یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین تولید کننده‌های چیپس، سیب‌زمینی و اسنک با این شعار، فعالیت خود را با پشتوانه تجربه ۳۰ ساله در فعالیت صنعتی، در سال ۱۳۶۸ آغاز کرد.
در طول سال‌های فعالیت دینا، تمرکز شرکت همواره بر روی نوآوری و ارتقای سطح کیفی محصولات مطابق با نیاز مخاطبان بوده‌است تا بتواند با ارائه بالاترین کیفیت و تنوع در محصولات (کوکی، آجیل، سریال صبحانه و...)، لحظه‌های خوشی را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

تلاش مداوم برای تولید محصولات متنوع مطابق با سلایق و علایق مخاطبان در کنار ارتقای کیفی آن‌ها به دلیل اهمیت بالای سلامت مخاطبان به آنجا رسیده‌است که امروز شرکت صنایع غذایی دینا بیش از ۱۰ برند و گروه محصول شناخته شده و محبوب را به مخاطبان معرفی کرده‌است.

این شرکت امتیاز انحصاری شیشه زدن نوشابه های «کانادادرای» را در مناطق شرقی به دست آورد. امروزه شرکت نیسان شرق به تجربیات گسترده تری دست یافته و هم اکنون حق انحصاری شیشه زدن نوشابه های پپسی و سون آپ را در مناطق شرقی کسب کرده است.

در پی این فعالیت ها، دیگر واحدهای کوچک و بزرگ این مجموعه نیز تشکیل شدند، سرانجام در سال 1368 «صنایع غذایی دینا» تأسیس شد که در عرصۀ توسعۀ چیپس سیب زمینی و اسنک در ایران پیشگام شد. در نتیجه، محصولات صنایع غذایی دینا گسترش بیشتری یافته و از نظر میزان تولید و سهم بازار، به شکل بارزی از دیگر محصولات متمایز شدند. از آن جا که محصولات ما، به مفهوم واقعی کلمه در بازارهای سراسر کشور حضور دارند، حتّی دورترین نقاط کشور نیز برای ما غیرقابل دسترسی نیستند.

در زمینۀ تولید اسنک، هیچ برند دیگری مجموعۀ کاملی از انواع طعم های مختلف را به مصرف کنندگان عرضه نکرده است. شعار «طعم خوش لحظه ها» از سوی شرکت دینا و برندهای این شرکت به سادگی بیانگر علاقۀ شدید انسان ها به غذا، اسنک و نوشابۀ خوب و دوست داشتنی است.

هدف ما در حال حاضر و در آینده، پاسخگویی به این میل انسان هاست. شرکت دینا طی سالیان گذشته فعالیت های خود را در شاخه های متعدد تولیدی و خدماتی از جمله تولید پودر پنیر، تولید کارتن و قوطی های آلومینیومی، حمل و نقل، تدارکات و شبکۀ پخش محصولات FMCG (کالاهای پُرمصرف)در کشور گسترش داده است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما