راه‌اندازی 5 هزار شرکت مردمی

مسئول بنیاد تعاون بسیج: در برنامه پنج ساله مقرر شده سالانه هزار هسته و شرکت را به شرکت‌های مردمی در عرصه‌های متنوع تبدیل کنیم.

راه‌اندازی 5 هزار شرکت مردمی

به گزارش اقتصاد100، شسردار تقی‌زاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه از نمایشگاه مردمی‌سازی فعالیت‌های بنیاد تعاون بسیج، اظهارداشت: نقش بنیاد تعاون کمک به سهولت ایجاد تعاون و همکاری بین مردم و کار‌ها و فعالیت‌هایی است که قابلیت تبدیل شدن به کسب و کار‌های مردمی را دارد تا مردم را در امر این کسب و کار‌ها دخالت بدهد.

وی با بیان اینکه ۱۰ گروه اعم از ارتباطات، گردشگری، صنعت، معدن، دانش بنیان، فرهنگ و رسانه در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: در تمام این زمینه‌ها راهبرد اساسی که حضرت آقا فرمودند مردم سالار نمودن کار‌ها است که اگر مردم وارد امری بشوند آن امر پایدار خواهد شد.

 

 

مسئول بنیاد تعاون بسیج عنوان کرد: وظیفه ما این است فعالیت‌هایی را که مردم در آن‌ها توسط بسیج دخالت داده می‌شوند، پایدار نماییم؛ راه پایدارسازی این است که در همان امری که آن‌ها تخصص و مهارت دارند، در همان امر آن را تبدیل به کسب و کار مردمی کنیم.

وی تصریح کرد: در برنامه پنج ساله مقرر شده سالانه ۱۰۰۰ هسته و شرکت را به شرکت‌های مردمی در عرصه‌های متنوع تبدیل کنیم که در سال ۱۴۰۱ هزار هسته و شرکت مردمی طبق برنامه تشکیل داده شده و به پایداری رسیدند و نهایتا تا پایان برنامه، پنج هزار شرکت مردمی را وارد این فعالیت‌ها خواهیم کرد.

سردار تقی‌زاده گفت: از هسته و شرکت‌هایی که ایجاد شدند هم به واسطه‌ی سرمایه، هم به واسطه‌ی بازار و هم به واسطه‌ی کار‌های حکمرانی که باید پشتیبانی بشوند مراقبت خواهیم کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با تشکیل این شرکت‌ها تا پایان پنج سال، کار‌هایی که بسیج می‌خواهد انجام بدهد توسط هسته‌های این شرکت‌ها برای مردم انجام خواهد شد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما