شورای شهر بجنورد: زمین برای ساخت بیمارستان نمی‌دهیم!

بسیج دانشجویی خراسان شمالی برای شفاف سازی جانمایی بیمارستان مادر و کودک جلسه ای را ترتیب داد که نتیجه این جلسه عدم توافق نهادها برای واگذاری زمین برای ساخت بیمارستان بود.

شورای شهر بجنورد: زمین برای ساخت بیمارستان نمی‌دهیم!

به گزارش اقتصاد100، جمعی از مسئولین استانی در نشستی که بسیج دانشجویی خراسان شمالی ترتیب داده بود برای هم اندیشی در خصوص جانمایی بیمارستان مادر و کودک بجنورد گردهم آمدند.

سید محمد پاکمهر نماینده بجنورد، کشمیری سرپرست شهرداری بجنورد، شاهین‌فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بجنورد، جمشید عین بینی رئیس شورای شهر بجنورد، علی اربابی عضو شورای شهر بجنورد، اعظم السادات افشین فر عضو شورای بجنورد در این نشست حضور داشتند.

غایب این جلسه مهدی رشیدی، معاون عمرانی استاندار خراسا‌ن‌شمالی بود که طبق ادعای برخی حاضرین با بیان اینکه «جلسه چالش برانگیز است» در این جلسه حاضر نشد!

در این جلسه هر یک از حاضرین نظرات خود را بیان کردند، نظراتی که شاید چیز جدیدی نداشت و بیشتر تکرار مکررات بود.

از لزوم جانمایی بیمارستان در نقطه ای در دسترس مردم تا تخیلی به نام احتمال ایجاد ترافیک در محل کنونی بیمارستان امام رضا(ع) از نقاط مورد بحث در این جلسه بود.

جواد شاهین فر، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسا‌ن‌شمالی در این جلسه اظهار کرد: فقط ۳ نقطه مورد تایید این دانشگاه برای ایجاد بیمارستان وجود دارد که عبارت اند از پارک شهروند یا شهربازی بجنورد، محل کنونی بیمارستان امام رضا (ع) و در انتها محل بیمارستان امام حسن (ع) یا تخته ارکان بجنورد.

وی گفت: هیچ جای دیگری مناسب ساخت این بیمارستان در بجنورد وجود ندارد.

اما موضوع مورد قابل توجه در این جلسه نظر نمایندگان شورای شهر بود.

جایی که اعظم السادات افشین فر، جمشید عین بیگی و علی اربابی صراحتا اعلام کردند هیچ مکان مناسبی را برای جانمایی این بیمارستان در اختیار ندارند.

در انتها اعظم السادات افشین فر یکی از اعضای شورای شهر بجنورد اظهار کرد: پارک شهربازی بجنورد به جهت جنبه تفریحی و بیمارستان امام رضا(ع) به جهت جنبه تاریخی برای ساخت این بیمارستان قابل استفاده نیستند.

موضوعی که آب پاکی را بر روی دستان همه ریخت تا پایانی باشد بر انتظار مردم برای ساخت بیمارستانی در دسترس در بجنورد.

با این توضیحات احتمالا دانشگاه علوم پزشکی باید خود را برای ساخت بیمارستان در محل فعلی بیمارستان امام حسن(ع) و اعضای شورای شهر خود را برای پاسخگویی به آیندگان آماده کنند!

پایان پیام/آ

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما