ویدئو/ دعوای مریم مومن با عوامل پشت صحنه

ویدئوی عجیبی از پشت صحنه برنامه چیدمانه در قضای مجازی منتشر شده است.

ویدئو/ دعوای مریم مومن با عوامل پشت صحنه
حجم ویدیو: 6.35M | مدت زمان ویدیو: 00:02:14

در این ویدئو مریم مومن با عوامل پشت صحنه درگیری لفظی پیدا می‌کند. 

اما در واقع این درگیری از قبل هماهنگ شده بود و به نوعی برای فریب مهمانان طراحی شده بود. 

 

اعتراف تلخ مریم مومن: پیشنهاد خوب برای بازی ندارم

مریم مومن که این روزها حضوری پر رنگ در رئالیتی‌شوها و گیم‌شوهای شبکه خانگی دارد دلیل این امر را نبود پیشنهادهای قابل توجه در عرصه بازیگری عنوان کرده و گفته به دلیل گذران زندگی مجبور است در رئالیتی‌شوها حاضر شود. 

فیلم‌نیوز: مریم مومن با بازی در سریال «بانوی عمارت» به شهرت رسید، اما همان طوری که خودش عنوان کرده بعد از این سریال، پیشنهادهای خوبی دریافت نکرد، او الان حدود دوسالی است که در هیچ فیلم و سریالی بازی نکرده و حضورش محمدود به شرکت در رئالیتی‌شوها و گیم‌شوهای شبکه خانگی شده است. 

مومن در گفت وگویی که به تازگی با ایرنا انجام داده درباره کم‌کاری‌اش در عرصه فیلم و سریال و حضور پررنگش در رئالیتی‌شوها حرف زده که گزیده‌ای از صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید. 

* الان دو سال و نیم است که کار نکرده‌ام. اما برای خودم سینما و نمایش خانگی فضای جذاب‌تری دارد. از طرفی هم فضای نمایش خانگی به واسطه چیزهایی که همه می‌دانیم خیلی طرفدار پیدا کرده است و این که مردم خیلی راحت با رئالیتی‌شوها ارتباط برقرار می‌کنند خیلی جالب است و می‌تواند برای آن‌ها تفریح سالم و جذابی باشد. 

* به نظرم بزرگترین ضعف این روزهای تلویزیون، نداشتن قصه‌های جذاب است. مردم با جامعه کاملا آشنا هستند و لزومی ندارد چیزی را از آن‌ها پنهان کنیم یا به شکل دیگری نشان دهیم. 

اگر در آثار نمایشی، مردم را با واقعیت روبه‌رو کنیم و خود واقعی‌مان را به آن‌ها نشان بدهیم، ما و فیلم و سریال‌هایمان را می‌پذیرند. ولی اگر ببینند که ما هم با آن‌ها نیستیم، حق دارند که نسبت به ما جبهه بگیرند و ما را دوست نداشته باشند و آثار ما را دنبال نکنند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : موج کاهشی دلار، بازار طلا را عقب راند

اخبار سلامت

سینما در سینما