شهره سلطانی با این عکس همه را انگشت به دهان کرد ! / هیچ وقت پیر نشو عمه خانوم !

زیبایی شهره سلطانی در سن ۵۴ سالگی با این فیس همرو انگشت به دهن کرد!

شهره سلطانی با این عکس همه را انگشت به دهان کرد ! / هیچ وقت پیر نشو عمه خانوم !

 

شهره سلطانی را هنوز هم با بازی خوبش در سریال لحظه گرگ و میش در نقش عمه فرخنده به یاد می آوریم. خانم بازیگر در نمایش خانگی هم مدت هاست با ایفای نقش های مکمل حضور داشته است و سیاه چاله و خسوف از آخرین سریال های او بوده اند. او یکی از بازیگرهایی هست شاید خیلی ها ایشون رو از روی اسم نشناسن و بیشتر با چهره ی این بازیگر آشنایی داشته باشن ولی یه موضوعی که وجود داره این هست که این بازیگر از خیلی وقت پیش توی تلویزیون داره نقش افرینی میکنه و دیده میشه ولی خب نه به عنوان نقش اول یعنی امثال شهره سلطانی شاید در نقش های فرعی ایفای نقش کنن ولی حتی همون نقش های فرعی هم کلیدی هستن و نبودنشون یعنی یه جای کار میلنگه و وجودشون الزامیه. شاید این موضوع هم براتون جالب باشه که شهره خانوم تا به حال در سریال های طنز هم حتی ایفای نقش کرده ولی اصلا نقش طنز نداشته.

شهره سلطانی بازیگر بی حاشیه ای است که البته گاهی به دلیل علاقه زیادش به خوانندگی و موسیقی پست های جنجالی می گذارد. او در سریال ها و فیلم های متفاوتی ظاهر شده است و البته هنوز هم نتوانسته است شاه نقش زندگی اش را بازی کند. با این حال کارنامه خوبی دارد که نشان از هوشمندی این هنرمند است. او سال هاست گیاهخوار شده است و این موضوع در شادابی چهره اش بی تاثیر نبوده است و البته کارهای زیبایی که می تواند چهره را نیز شاداب تر نشان دهد هم باعث شده است او خیلی جوان تر از سنش به نظر برسد. چهره جوان شهره سلطانی مشاهده میکنید.

بیوگرافی

شهره سلطانی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ در بجنورد خراسان بازیگر و خواننده است،فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه آزاد می باشد که عاشق حیوانات و رژیم گیاهخواری می باشد و آشپزی اش هم مثل بازیگریش عالی است،بازیگری را اولین بار سال ۱۳۶۶ در ۱۸ سالگی از تئاتر شروع کرد تا اینکه ۶ سال بعد در سال ۱۳۷۲ با فیلم عبور از تله بکارگردانی غلامرضا رمضانی جلوی دوربین رفت،ایشان سال ۱۳۷۰ در اولین تجربه اش با سریال روزی روزگاری کنار چهره هایی چون خسرو شکیبایی ، محمود پاک نیست و ژاله علو به شهرت رسید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما