آرایش ترسناک کیم کارداشیان / این مامانو کی دوست داره! +عکس

کیم کارداشیان در اولین پیش نمایش منتشر شده از سریال «داستان ترسناک آمریکایی» ظاهر عجیب و ترسناک خود را به نمایش گذاشته است!

آرایش ترسناک کیم کارداشیان / این مامانو کی دوست داره! +عکس

به گزارش اقتصاد10، کیم کارداشیان در فصل جدید سریال محبوب داستان ترسناک آمریکایی نقش یک مادر ترسناک را بازی خواهد کرد!

اولین پیش نمایش از سریال ترسناک «داستان ترسناک آمریکایی» منتشر شده است. طرفداران این سریال توانستند در این ویدیو شخصیت‌های اصلی این سریال و آرایش‌های عجیب و غریبشان را ببینند. کیم کارداشیان چهره مشهور فضای مجازی نیز یکی از بازیگران این فصل است!

کیم کارداشیان در اولین پیش نمایش ترسناک فصل جدید سریال «American Horror Story: Delicate» عجیب و غریب و ترسناک به نظر می‌رسد.

دوازدهمین فصل از این سریال بر اساس رمان جدید دانیل ولنتاین به نام «شرایط حساس» ساخته شده است. این سریال در تاریخ 1 آگوست منتشر خواهد شد.

این فیلم هیجانی داستان خانمی به نام آنا آلکوت را دنبال می‌کند. این خانم متقاعد شده است که یک «شخصیت شوم» از هر روشی استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند او هیچگاه فرزندی به دنیا نیاورد! ب

در این ویدیو، کیم کارداشیان 42 ساله، در حالی که یک نوزاد را در گهواره می‌اندازد، در حالی که یک ورژن ترسناک از آهنگ لالایی پخش می‌شود، ناخن‌های بلند، لباس سفید رنگ و آرایش عجیب خود را به نمایش گذاشته است.

ظاهر عجیب و غریب و ترسناک کیم کارداشیان برای سریال جدیدش!

این ویدیو همچنین دیگر بازیگران این سریال از جمله اما رابرتز و کارا دلوین، میکالا جائه رودریگز و زاخاری کوئینتو را به نمایش می‌گذارد.

اعلام خبر انتخال کیم کارداشیان به عنوان یکی از بازیگران اصلی این فصل از سریال ترسناک جنجالی بزرگ در فضای مجازی به راه انداخت. کیم کارداشیان در ماه می فاش کرد که در حال گذراندن دوره‌های بازیگری برای آماده شدن برای نقش جدید خود است.

او درباره نقش آفرینی در این سریال گفت: «واقعاً سرگرم کننده است که از منطقه امن خودم خارج شوم. یک چیز کاملا جدیدی را امتحان می‌کنم. من دوست دارم خودم را به چالش بکشم و پیشرقت کنم. من برای این تجربه جدید بسیار هیجان زده هستم.»

نقش آفرینی کیم کارداشیان در این سریال اولین تجربه بازیگری او در بیش از یک دهه است. او در سال 2009 در فیلم «فاجعه، وسوسه تایلر پری: اعترافات یک مشاور ازدواج»، «CSI: NY» و «Drop Dead Diva» نقش‌های کوچکی داشت. او همچنین در سریال‌های «How I Met Your Mother»، «30 Rock» و «Two Broke Girls» نقش آفرینی کرده است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما