واکنش غم انگیز هنرمندان ایرانی به شهادت رئیس جمهور و همراهانشان/ از بهنوش بختیاری تا رضا رویگری

بازیگران پس از شهادت جانسوز رئیس جمهور و هیئت همراهشان در آذربایجان شرقی به این واقعه دردآور واکنش نشان دادند.

واکنش غم انگیز هنرمندان ایرانی به شهادت رئیس جمهور و همراهانشان/ از بهنوش بختیاری تا رضا رویگری

بخش دیگری از هنرمندان نیز در گفت‌وگو با یک رسانه خبری اندوه خود را از شهادت رئیس جمهور و همراهانش بازگو کردند.

رضا رویگری

حالم بسیار خراب شد وقتی این خبر تلخ را شنیدم. چون در دولت آقای رئیسی بسیار تلاش دیدم. حتی وزیر ارشاد ایشان به منزلم آمدند و دیدار کردیم. این اتفاقات در گذشته نمی‌افتاد.

جعفر دهقان

هیچ‌گاه نمی‌توانم لطف و محبت ایشان را فراموش کنم. خدمت به مردم در دستور کارشان بود. پروژه از بین بردن فساد را سرلوحه کار خودش داشت اما صدحیف که دیگر نیست که این مسیر را تکمیل کند.

بهنوش بختیاری

به ملت شریف ایران و خانواده‌های محترم شهیدان بزرگوار جناب آقای آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند بزرگ صبر و شکیبایی برای بازماندگان عزیز و آرزوی موفقیت برای جانشین ایشان و آینده‌ای روشن برای این مرزو بوم دارم.

محمد فیلی

رابطه آیت‌الله رئیسی را با هنرمندان خوب بود. از معدود روسای جمهوری بودند که با هنرمندان ارتباط بیشتری داشتند. این اتفاق، ضایعه بزرگی است.

سیروس سپهری

سیروس سپهری بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال «نون‌خ» ایفای نقش می‌کرد ترجیح داد این شعر را به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور قرائت کند: ما سینه زدیم بی‌صدا باریدند/از هر چه که دم زدیم، آن‌ها دیدند/ما مدعیان صف اول بودیم/ از آخر مجلس شهدا را چیدند.. / این‌بار شهدا را از مدعیان صف اول چیدند..

منبع:ساعدنیوز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما