روایت امیرعلی نبویان از کتابی که مورد علاقه‌ی زندانی و زندانبان اوین بود!

امیرعلی نبویان نویسنده‌ی کتاب «قصه‌های امیرعلی» با بیان خاطره‌ای می‌گوید که این کتاب مورد علاقه‌ی زندانی و زندانبان بود و قرار گرفتن در این نقطه تنها افتخارش در عرصه‌ی نویسندگی است.

روایت امیرعلی نبویان از کتابی که مورد علاقه‌ی زندانی و زندانبان اوین بود!

آقای نبویان که با حضور در برنامه‌های بازی مافیا بیشتر از قبل مشهور شده است، گفت: آنچه می‌خواهم بگویم بسیار غم‌انگیز است. مدتی پیش در کافه‌ای دختر خانم جوانی به من گفت که به دلیل اتفاقات ۱۴۰۱ دستگیر شده و در زندان اوین بود و آنچه که او را از آن فضا فارغ می‌کرد تا گذر زمان و آن شرایط را نفهمد خواندن کتاب «قصه‌های امیرعلی» بود.

این نویسنده با بیان اینکه «این خاطره برایم خیلی جذاب و ناراحت‌کننده بود»، گفت: آنجایی موهایم تنم سیخ شد و نتوانستم جلوی گریه‌ام را بگیرم جایی بود که این دختر گفت کتاب را زندان‌بان به او پیشنهاد کرده است. قرار گرفتن در چنین جایی که کتابی نوشتم که زندانبان و زندانی از خواندن آن لذت بردند جای بدی نیست و این تنها افتخار من در نویسندگی است.

او که در برنامه‌ی اینترنتی ستاره بازی حضور داشت، می‌گوید که چنین اتفاقی دو بار برای او افتاده است و ظاهرا این کتاب در کتابخانه‌ی زندان اوین است و توضیح می‌دهد که شب اولی که قصه‌های امیرعلی از برنامه‌ی تلویزیونی رادیو هفت پخش شد او در خانه‌ای بود که آن خانه هم دیوار به دیوار زندان اوین بوده است.

منبع:انصاف نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما