اگر داروی اضافه در خانه دارید این خبر را حتما بخوانید

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از برگزاری پویش مرهم زائر خبر داد و گفت: داروهای مازاد منازل برای خدمت‌رسانی در مراسم اربعین جمع آوری می شود.

اگر داروی اضافه در خانه دارید این خبر را حتما بخوانید

به گزارش اقتصاد100، شاهین فتحی در حاشیه جلسه ستاد اربعین استان تهران با اشاره به پویش مرهم زائر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر، پویش مرهم زائر را در سراسر کشور برای جمع‌آوری داروهای مازاد منازل اجرا می‌کند تا از این داروها در مراسم اربعین و جاهایی که کمبود دارو داریم، استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در این طرح مردم می‌توانند داروهای مازاد را به پایگاه‌های هلال احمر در سراسر کشور و در استان تهران به مجموعه‌های هلال احمر، پایگاه‌های امداد و نجات و خانه‌های هلال احمر تحویل دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران عنوان کرد: در حال تفکیک داروها هستیم تا داروهای تاریخ انقضا گذشته را کنار بگذاریم، چراکه داروها باید ۶ ماه تاریخ انقضا داشته باشد تا امکان استفاده فراهم شود.

فتحی سپس گفت: داروهای در چند گروه تقسیم شده و به شهروندان تاکید شده تا داروهای یخچالی و شربت را برای تحویل نیاورند و داروهای پلمب شده بهتر است.

وی در ادامه عنوان داشت: برای شرکت‌ها، داروخانه‌ها و مراکز تولید دارو این امکان فراهم شده تا در این طرح ما را یاری کنند و بهترین خدمات را برای زائرین اربعین ارائه کنیم.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما