دنبال سرمایه گذاری هستید، این ملک ها را بخرید

اقتصاد 100 - اگر قصد خرید ملک قدیمی دارید، قیمت برخی از آنها در مناطق تهران را ببینید.

دنبال سرمایه گذاری هستید، این ملک ها را بخرید

به گزارش گروه مسکن اقتصاد 100، اگر قصد سرمایه گذاری در اکباتان را دارید، می توانید با سرمایه ای معادل پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان واحدی ۱۰۵ متری در اکباتان با سنی معادل ۳۰ سال و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین واحد ۳۰ ساله دیگری در محله ونک با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب را می توانید با سرمایه ای بالغ بر پنج میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی ۳۰ ساله در محله میرداماد با ۲ اتاق خواب و متراژ ۹۲ متر در روزهای گذشته با قیمت هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

برای خرید واحدی در گیشا با متراژ ۲۴۰ متر و سنی حدود ۳۰ سال، درحالی که این آپارتمان ۲ خوابه است به بودجه ای حدود ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

بودجه لازم برای خرید واحدی ۳۰ ساله در سلسبیل با متراژ ۹۳ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی حدود ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی ۲۰۵ متری در محله فاطمی با سنی معادل ۳۰ سال و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

واحد آپارتمانی دیگر در محله مجیدیه با سن ۳۰ سال و متراژ ۷۹ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی بالغ بر سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان دارد.

قیمت آپارتمان های قدیمی در پایتخت

محدوده متراژ مشخصات قیمت هر مترمربع (تومان) قیمت کل (تومان)
میرداماد ۹۴ ۳۰ ساله – ۲ خوابه ۷۷.۶۵۹.۰۰۰ ۷.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰
گیشا ۲۴۰ ۳۰ ساله – ۴ خوابه ۷۲.۹۱۶.۰۰۰ ۱۷.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰
سلسبیل ۹۳ ۳۰ ساله – ۲ خوابه ۳۱.۷۲۰.۰۰۰ ۲.۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰
ونک ۹۰ ۳۰ ساله – ۲ خوابه ۶۱.۳۳۳.۰۰۰ ۵.۵۲۰.۰۰۰.۰۰۰
فاطمی ۲۰۵ ۳۰ ساله – ۳ خوابه ۴۳.۴۱۴.۰۰۰ ۸.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰
اکباتان ۱۰۵ ۳۰ ساله – ۲ خوابه ۵۵.۲۳۸.۰۰۰ ۵.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰
مجیدیه ۷۹ ۳۰ ساله – ۲ خوابه ۴۳.۶۷۰.۰۰۰ ۳.۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰

توجه داشته باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق  قیمت مسکن  در محله های یاد شده را تبیین نمی کند. قیمت مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما