استقبال اتوبوسرانی برای جذب سرمایه گذار/ بخش خصوصی را معطل تشریفات اداری نمی کنیم

اقتصاد 100 - اتوبوسرانی، آماده مشارکت شرکت‌ های خصوصی و سرمایه‌گذاران در جهت توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی است.

استقبال اتوبوسرانی برای جذب سرمایه گذار/ بخش خصوصی را معطل تشریفات اداری نمی کنیم

به گزارش گروه مدیریت شهری اقتصاد 100، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران امروز 28 آبان‌ماه با حضور تعدادی از مدیران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و معاونان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برگزار شد.

جلال بهرامی معاون شهردار تهران و سرپرست جدید شرکت واحد اتوبوسرانی با تأکید بر اهمیت و ضرورت توسعه خدمات اتوبوسرانی پایتخت، ضرورت اصلاح فرآیندهای اداری و مالی، حذف قواعد دست و پاگیر اداری و سرعت بخشیدن به خدمات در شهر را مورد تأکید قرار داد و گفت: هر جا ایستایی مشاهده کنیم، بلافاصله با ایجاد تحول و تغییر موانع را برطرف کرده و راه را برای خدمت مورد رضایت شهروندان عزیز هموار می‌کنیم.

سرپرست جدید شرکت واحد اتوبوسرانی حمایت تمام‌قد از بخش خصوصی را ضروری دانست و اظهارکرد: مجموعه شرکت واحد اتوبوسرانی، آماده مشارکت شرکت‌های خصوصی و سرمایه‌گذاران در جهت توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان در این حوزه است.

 بهرامی افزود: گاهی شاهدیم که دیوان‌سالاری اداری، مانع تحقق خدمت می‌شود و این نکته در نارضایتی‌ شهروندان از مدیریت شهری مؤثر است و بنابراین، شرکت واحد اتوبوسرانی تمام همت و توان خود را برای خدمت‌ رسانی به مردم در مسیر تحول و مشارکت فعال و مؤثر بخش خصوصی به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما