اجرای پویش غربالگری قند خون در منطقه ۱۳

اقتصاد 100 - میزهای ارائه خدمات سلامت محور با موضوع دیابت و غربالگری قند خون در بوستان ها، میادین میوه و تره بار، سرای محلات ومساجد منتخب منطقه ۱۳ برپا شده است.

اجرای پویش غربالگری قند خون در منطقه ۱۳

به گزارش گروه مدیریت شهری اقتصاد 100، شهردار منطقه ۱۳ اعلام کرد: ویژه برنامه های هفته ملی دیابت با شعار «با آموزش دیابت از آینده خود محافظت کنیم» از  ۲۱ تا ۲۷ آبان با هدف اطلاع رسانی و افزایش آگاهی شهروندان درمورد بیماری دیابت و عوارض آن با اولویت پیشگیری، در خانه های سلامت محلات، مدارس، مساجد و بوستان های این منطقه اجرا می شود.

محمد هادی علی احمدی افزود: روز جهانی دیابت بزرگ ترین کمپین آگاهی از دیابت در جهان است که هر ساله در ۱۴ نوامبر( ۲۳ آبان) برگزار می شود و به همین سبب به همت اداره سلامت منطقه، میزهای ارائه خدمات سلامت محور با موضوع دیابت و غربالگری قند خون در بوستان های منطقه، میادین میوه و تره بار، سرای محلات ومساجد منتخب، برپا شده است.

وی با بیان اینکه تشخیص و درمان اولیه برای جلوگیری از عوارض دیابت و دستیابی به سلامت نقش مهم و کلیدی دارد، افزود: در همین راستا در هر محله منطقه کارگاه های آموزشی و اطلاع رسانی در خصوص بیماری دیابت و قند خون برگزار می شود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما