ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی حتما 10 آبان برگزاری می شود

اقتصاد 100 - ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی 10 آبان برگزار خواهد شد.

ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی حتما 10 آبان برگزاری می شود

به گزارش گروه گروه مدیریت شهری اقتصاد 100، ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) ۱۰ تا ۱۳ آبان‌ماه سال جاری در مصلی امام خمینی تهران برگزار می‌شود.

ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) که ۱۰ تا ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱ در مصلی امام خمینی تهران برگزار می‌شود، فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردهای فناورانه و دانشی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق حوزه گیاهان دارویی است. این نمایشگاه همچنین پل ارتباطی مطمئنی میان مردم و فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری گیاهان دارویی و طب سنتی ایجاد می کند.

ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی که امسال در ششمین دوره برگزاری، نظام نوآوری را مبنای کار خود قرار داده و میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان، سرمایه‌گذاران در قالب صندوق‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های پژوهش و فناوری خانه‌های خلاق و نوآوری، بانک‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر است تا بتواند ظرفیت این مجموعه‌ها را به جامعه معرفی و مسیر توسعه این حوزه را در کشور فراهم کند.

بیش از ۷۰ شرکت خلاق و تعدادی از خانه‌های خلاق و نوآوری هم به عنوان یکی از بازیگران جدی و اثرگذار در این حوزه با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق در ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) حضور خواهند داشت و ضمن معرفی توانمندی‌های خود، از مزایای این نمایشگاه برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما