آیا سفر به روسیه خطرناک است؟

اقتصاد 100 - بسیاری از کارشناسان گردشگری در ایران با توجه به روابط خوب ایران و روسیه و کاهش چشم‌گیر هزینه های سفر به این کشور، بر این باورند که اکنون روسیه را یکی از بهترین گزینه های سفر خارجی ارزان قیمت خارجی است.

آیا سفر به روسیه خطرناک است؟

به گزارش گروه گردشگری اقتصاد 100، اگرچه جنگ روسیه و اوکراین موجب نگرانی گردشگران خارجی به این کشور شده اما در مقابل  نرخ تورها و هتل‌ها نیز کمتر شده و این در حالی است هیچ مشکلی در امنیت‌ مسافران و گردشگران به وجود نیامده است.

بسیاری از کارشناسان گردشگری در ایران  با توجه به روابط خوب ایران و روسیه و کاهش چشم‌گیر هزینه های سفر به این کشور، بر این باورند که اکنون روسیه  را یکی از بهترین گزینه های سفر خارجی ارزان قیمت خارجی است.

زمان مناسب برای سفر به روسیه چه فصلی است؟

از نظر آب و هوایی روسیه تابستان گرم و زمستان سرد و خشکی دارد و بیشتر مسافران بهار و تابستان که آب و هوای این کشور مناسب است را برای سفر انتخاب می‌کنند.

سوغاتی روسیه چیست؟

روسیه هم دارای سوغاتی‌های معروف و منحصر به فردی از جمله     ساز بالالایکا،  ظروف خولخوم،  عروسک ماتروشکا، سماور،    ظروف سفالی گژل و  تخم مرغ های فابرگ است؛ اما اگر اهل سوغاتی گرفتن نیستید بد نیست که غذاهای معروف این کشور را مزه کنید.

کشور روسیه به دلیل طبیعی بودن غذاهایش معروف است. بیشتر غذاهای این کشور با سیب زمینی، ماهی، مرغ و قارچ درست می‌ شوند از جمله معروف ترین این غذاها  Pelmeni یا همان  کوفته خودمان است. ماده اصلی آن گوشت است که معمولا از گوشت خوک، گاو و یا بره استفاده می‌کنند. خمیر آن با آرد و آب درست و در برخی موارد به آن تخم مرغ نیز اضافه می‌شود.

همچنین پیراشکی های روسی معروف هستند،  شیرینی‌های کوچکی که  با نان‌های خمیری درست می‌شوند. با این حال گاهی اوقات این شیرینی  به صورت غذا درآمده و محتویات آن با گوشت سیب زمینی یا کالباس پر می شود که از آن به عنوان میان وعده استفاده می کند

سالاد  Vinegret نیز  نوعی سالاد است که از چغندر آب پز، سیب زمینی، هویج و سبزیجات درست می‌شود و در کنار آن سس سرکه نیز سرو می‌شود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما