ضرغامی:

آماده مشارکت برای توسعه گردشگری مذهبی نطنز هستیم

اقتصاد 100 - وزیر میراث فرهنگی از آمادگی برای مشارکت در گردشگری مذهبی در نطنز خبر داد.

آماده مشارکت برای توسعه گردشگری مذهبی نطنز هستیم

به گزارش گروه گردشگری اقتصاد 100، عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: شهرستان نطنز با توجه به ظرفیت بالا در حوزه گردشگری، قابلیت توسعه بیش از شرایط فعلی را دارد.

ضرغامی در حاشیه بازدید از مسجد جامع نطنز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان نطنز ظرفیت بسیار بالایی در توسعه گردشگری، طبیعت‌گردی و گردشگری مذهبی دارد، آمادگی داریم تا با بخش خصوصی برای فراهم آوردن زیرساخت‌ها همکاری کنیم.

وی افزود: وجود ابنیه‌های تاریخی متفاوت از دوره‌های تاریخی متفاوت، طبیعت بکر کوهستانی، معتدل و بیابانی و وجود امام‌زادگان متعدد در این منطقه زمینه را برای توسعه گردشگری و همچنین جذب گردشگر فراهم کرده است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: وجود امامزادگان آقاعلی عباس(ع) و شاهزاده محمد(ع) در شهر بادرود پس از مشهد، قم و شیراز، چهارمین مقصد گردشگری مذهبی ایران به شمار می‌رود و گسترش گردشگری مذهبی در این خطه و سفر هزاران گردشگر برای زیارت آستان امامزاده آقا علی عباس(ع) و شاهزاده محمد(ع)، ایجاد زیرساخت‌های لازم را برای اقامت گردشگران ضروری می‌کند.

ضرغامی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری بخش خصوصی زیرساخت‌های پذیرش و اقامت گردشگران داخلی و خارجی در این منطقه را آماده کنیم که زمینه حضور گردشران مذهبی، تاریخی، طبیعت‌گردی و غیره در این منطقه فراهم شود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما