حواسمان نباشد برج‌های مراقبت پرواز خالی خواهند شد

اقتصاد 100 - مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره چالش‌های اداره کل کنترل ترافیک هوایی در تأمین نیروی انسانی، اظهار کرد: با وجود دانشگاه صنعت هواپیمایی کشور و دانشجویانی که به طور اختصاصی در آن آموزش می‌بینند، در آینده از این چالش عبور کنیم.

حواسمان نباشد برج‌های مراقبت پرواز خالی خواهند شد

به گزارش گروه حمل و نقل اقتصاد 100، حمیدرضا سیدی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره چالش‌های اداره کل کنترل ترافیک هوایی در تأمین نیروی انسانی، اظهار کرد: با وجود دانشگاه صنعت هواپیمایی کشور و دانشجویانی که به طور اختصاصی در آن آموزش می‌بینند، در آینده از این چالش عبور کنیم.

وی با بیان این‌که ۲۵۰ نیروی امریه که خدمت سربازی آن‌ها به اتمام رسیده جذب فرودگاه‌های کوچک می‌شوند، افزود: خوشبختانه با سهمیه‌ای که اخذ شده طی ۶ ماه آینده ۲۵۰ نیروی  جدید جذب شرکت فرودگاه‌ها می‌شود که اولویت جذب با حوزه عملیات هوانوردی است.

وی در خصوص بحث آموزش در اداره کل کنترل ترافیک گفت: هیچ‌گونه محدودیتی در این موضوع وجود ندارد و همکاران حوزه کنترل ترافیک با حمایت شرکت فرودگاه‌ها می‌توانند برنامه‌های خود را اجرا کنند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان این‌که متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان پای کار صنعت هوانوردی هستند، عنوان کرد: برای تمام فرودگاه‌های کشور از ابوموسی تا اهواز و مشهد اعتبار بهسازی در نظر گرفته‌ شده و از مدیران فرودگاه‌ها می‌خواهیم تا با جدیت پیگیر امور نیمه‌تمام باشند.

سیدی تصریح کرد: تمام مدیران شرکت فرودگاه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی پیگیر مطالبات کنترلرهای ترافیک هوایی و سایر زحمت کشان فرودگاهی و ستادی هستند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما