پیام خوانندگان اقتصاد100،

سه راه برای فهمیدن زمان اعتصاب واقعی کامیونداران !

اقتصاد 100- یکی از خوانندگان اقتصاد 100 در بخش نظرات راههای تشخیص اعتصاب رانندگان کامیون را نوشته، بسیار خواندنی است و به راحتی می توان با این روش متوجه شد شایعه سازان چطور با اعصاب مردم بازی می کنند.

سه راه برای فهمیدن زمان اعتصاب واقعی کامیونداران !

یکی از خوانندگان اقتصاد100 با نام علی، در بخش نظرات خبر " اعتصاب کامیون داران صحت دارد ؟" مواردی را مطرح کرده که آنها را نشانه اعتصاب واقعی رانندگان ماشین های سنگین حمل بار دانسته است، نکاتی ظریف و حساس که نشان میدهد این خواننده محترم باید دستی بر آتش صنعت استراتژیک حمل و نقل داشته باشد. با مرور همین نشانه ها به راحتی می توانید شایعه را از خبر تشخیص داده و بازیچه دست کسانی نشوید که با دروغ پراکنی سعی در فضاسازی های روانی دارند، در ادامه این نکات را بخوانید:

اونهایی که اعتصاب کامیوندارها را قبول کردند می تونند سه کار انجام بدهند ببینند کامیونداران در اعتصابند یانه.

اول ببینند میوه فروش محلشون میوه داره یانه اگر داشت مطمئن باشند که این میوه ها با کامیون از صدها کیلومتر اونورتر به میدان و از میدان به این مغازه رسیده.

دوم، یک سری به پمپ بنزینهایی که گازوییل توزیع می کنند بزنند ببینند کسی هست یا نه. البته می بینند کامیونها در صف دارند گازوییل میزنند.

سوم، یک سری به پایانه های باربری بزنند ببینند اونجا در ساعت چند بارنامه صادر میشه.

که البته اگر به پایانه ها سر بزنند حتی می بینند که کامیونداران بی چاره برای اینکه بار ببرند و قسط کامیونشون و نون خانواده شون را دربیارند مدام رشوه به دفترهای صدور بارنامه میدن تا زودتر نوبتشون برسه برای بار.

البته تهرونیهای عزیز اگرشب تشریف ببرند بالای برج میلاد چراغ کامیونها را که از چهار سوی تهران داخل و خارج میشه احتمالا می بینند. یا شی یک دور کمردی دور تهرون بزنند کامیونها که در اعتصابند !!! بار زدند و در حرکتند می بینند.

علی / خواننده اقتصاد 100

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما