زاکانی: دیگر مدیری را جابه‌جا نمی‌کنم/ آماده صادرات ۱۳۷ و ۱۸۸۸ هستیم

اقتصاد ۱۰۰ - شهردار تهران گفت:اکنون محصولات خود را به تعدادی از مراکز استان‌ها صادر می‌کنیم و برخی کشور‌ها خواستار محصولات ما همچون ۱۳۷ و ۱۸۸۸ هستند.

زاکانی: دیگر مدیری را جابه‌جا نمی‌کنم/ آماده صادرات ۱۳۷ و ۱۸۸۸ هستیم

به گزارش گروه مدیریت شهری اقتصاد ۱۰۰، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حاشیه نود و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه تغییر مدیریت در شهرداری به اتمام رسیده است، گفت: با نقشه راهی که داریم بازچرخانی عناصر را انجام داده‌ایم تا بتوانیم خدمات ویژه‌ای ارائه دهیم و شرایط مطلوب‌تری برای ارائه خدمات داشته باشیم.

شهردار تهران افزود: امسال نوع مواجهه با موضوعات تغییر کرده و از بهمن نیز تا پایان سال همه روزه افتتاح و کلنگ‌زنی انجام می‌دهیم و تشدید فعالیت و جنب‌وجوش در حوزه مدیریت شهری و ارائه خدمات به مردم مدنظر است و امیدواریم با ترکیب جدید بتوانیم خدمتگزار باشیم.

کاهش زمان صدور پروانه ساختمان

علیرضا زاکانی گفت: تا این مقطع تلاش ما این بوده که زمان صدور پروانه شهرسازی به کمتر از دو هفته کاهش پیدا کند تا برای کسی که می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند، محل اعتبار باشد.

شهردار تهران افزود:پروانه ساخت نیاز به صدور مجوز دارد و ناظر بر شرایط زمین و بارگذاری است تا بتوان اقتضا فنی را برای یک ساختمان و بنا ایجاد کرد؛ برای مجوز نما هم تلاش این بوده که برای رفع معطلی از بانک نما استفاده کرده و بر اساس سلیقه شهروندان بر آن بیفزاییم.

علیرضا زاکانی گفت: زمان صدور پروانه در برخی مناطق زیر ۶۰ روز است و در برخی مناطق تا ۱۵۰ روز کاهش پیدا کرده و همچنان در حال تسریع و تسهیل هستیم تا امکان ساخت‌وساز را برای همگان داشته باشیم.

صادرات محصولات شهرداری تهران به دیگر کشور‌ها

شهردار تهران گفت:اکنون محصولات خود را به تعدادی از مراکز استان‌ها صادر می‌کنیم و برخی کشور‌ها خواستار محصولات ما همچون ۱۳۷ و ۱۸۸۸ هستند.

علیرضا زاکانی افزود:ما سرمایه‌گذاری می‌کنیم و می‌توانیم قرارداد با دیگر استان‌ها منعقد کنیم و منابع ماندگار برای شهر خلق کنیم و امکاناتی که دیگر کشور‌ها نیاز دارند به آن‌ها ارائه دهیم.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما