شناورهایی که قرار است رونق را به خزر بازگردانند

اقتصاد ۱۰۰ - معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران گفت : اداره بازرسی و ثبت شناورها در این اداره کل در ۶ ماه نخست امسال حدود ۲۰۶ فقره گواهینامه برای شناورها در این اداره کل صادر کرد .

شناورهایی که قرار است رونق را به خزر بازگردانند

به گزارش گروه گردشگری اقتصاد ۱۰۰، برابر آمار ، حدود ۲ هزار و ۱۴۶ فروند انواع شناورهای دریایی (قایق - جت اسکی ) هویت دار برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران دریا دوست در محدوده آبی زیر نظارت اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران منطقه ویژه اقتصادی نوشهر فعالیت دارند.

از نگاه اداره بازرسی و ثبت شناورها اداره بنادر و دریانوردی استان مازندران ، شناوری می‌تواند در زمینه گشت‌های دریایی و جابه‌جایی مسافران و گردشگران فعالیت داشته باشد که دارای ویژگی‌هایی مانند حک شدن پلاک و یا برچسب بر بدنه قایق یا جت اسکی ، همراه داشتن گواهینامه ایمنی معتبر و نیز حلقه‌های نجات به اندازه مورد نیاز در ایستگاه‌های گردشگری به همراه داشته باشد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران منطقه ویژه اقتصادی نوشهر ، ابوطالب گرایلو افزود : در این مدت اصالت دست‌کم ۱۰۰ فروند انواع شناور هم اقدام شد ضمن آنکه از روند  فعالیت شش کارگاه قایق و شناورسازی در محدوده نظارت این اداره کل حدفاصل رامسر تا فرح‌آباد ساری بازرسی به عمل آمد.

به گفته وی  در زمان حاضر عملیات ساخت و تکمیل تعداد چهار فروند شناور تفریحی با ظرفیت ۱۱ نفر در کارگاه‌های شناورسازی زیر پوشش اداره بازرسی و نظارت این اداره کل در حال انجام است.

محدوده ساحلی حدفاصل رامسر تا فرح‌آباد ساری به طول حدود ۳۰۰ کیلومتر زیر پوشش اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران منطقه ویژه اقتصادی نوشهر قرار دارد و بقیه محدوده ساحلی زیرپوشش اداره کل بنادر و دریانوردی منطقه امیرآباد است .

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : قیمت طلا امروز در معاملات بازار جهانی افت را در پیش گرفته است.

اخبار سلامت

سینما در سینما