بدهی ۲۶ میلیارد تومانی ادارات به این شهرداری

قوچان- شهردار قوچان گفت: مجموع بدهی ادارات این شهرستان به شهرداری ۲۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان بوده که اکثراً در حوزه عوارض و پروانه است.

بدهی ۲۶ میلیارد تومانی ادارات به این شهرداری

به گزارش اقتصاد100، ابوالفضل فاضلی حق پناه بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: میزان بدهی افراد حقیقی به شهرداری بر اساس برآوردهای انجام‌شده ۲۰ میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان است که رقم مربوط به ۳۸۲ پرونده است.

شهردار قوچان بیان کرد: این بدهی‌ها از دهه ۹۰ بوده که برای بدهی‌های بالای ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۵ نفر ابلاغ صورت گرفته است و شورای شهر قوچان پیگیر شفافیت مالی و به‌روزرسانی این بدهی‌ها است و بیشتر آن‌ها مربوط به عوارض و پروانه است.

وی تأکید کرد: مجموع بدهی ادارات این شهرستان به شهرداری ۲۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان که بیشترین میزان برای یک فقره پرونده به مبلغ ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و کمترین آن نیز به مبلغ ۷ میلیون تومان است.

فاضلی حق پناه با یادآوری اینکه اخطارهای متعدد به افراد حقیقی و حقوقی برای پرداخت این ارقام داده‌شده است، بیان کرد: در کمیسیون ماده ۷۷ تاکنون برای ۱۴ پرونده رأی قطعی با مبلغ ۵ میلیارد تومان صادرشده و پرونده‌ها به‌روزرسانی و کمیسیون ماده ۷۷ در حال حاضر فعال است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما