خرید انواع تسمه و پروفیل آلومینیومی در عصر صنعت اشراق

اگر در صنعت فولاد و آلومینیوم دستی داشته باشید، به خوبی از کاربردهای گسترده آلومینیوم اطلاع دارید.

خرید انواع تسمه و پروفیل آلومینیومی در عصر صنعت اشراق

آلومینیوم پرکاربردترین آلیاژهای غیرآهنی در صنعت است و محصولات متنوع آن به صورت گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند‌. آنچه در خرید آلومینیوم و محصولات متنوع آن مانند پروفیل آلومینیوم و تسمه آلومینیوم مورد توجه قرار می‌گیرد، خرید از یک شرکت معتبر است. در این راستا شرکت عصر صنعت اشراق با لیست کاملی از محصولات آلومینیومی یک انتخاب ایده‌آل برای خرید آلومینیوم و سایر محصولات تولید شده از این آلیاژ است. با توجه به اینکه هر یک از محصولات آلومینیومی، ساختار، آلیاژ و کاربرد از پیش تعریف شده‌ای دارند، لازم است قبل از خرید آن‌ها از خدمات مشاوره عصر صنعت اشراق استفاده کنید. در ادامه راجع به خرید انواع تسمه آلومینیومی و پروفیل آلومینیومی صحبت می‌کنیم.

تسمه آلومینیومی چیست؟

قبل از هر چیزی بهتر است یک تعریف مشخص از تسمه داشته باشید. تسمه‌های آلومینیومی در واقع شمشال یا بلوک هستند که برای ساخت انواع محصولات مانند یراق آلات و دستگیره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. جالب است این نکته را بدانید که آلیاژ آلومینیوم در دو دسته آلیاژ کارپذیر و آلیاژ ریختگی جای می‌گیرد. بیشتر محصولات آلومینیوم آلیاژی از نوع کارپذیر هستند و تسمه نیز جزو آن‌هاست. در بین این آلیاژها، آلومینیوم ۷۰۰۰ استحکام بسیار بالایی در برابر خوردگی دارد‌. برای ساخت انواع تسمه آلومینیومی نیز از این نوع آلیاژ آلومینیومی استفاده می‌شود. ناگفته نماند در تولید تسمه از سایر آلیاژها مانند آلیاژهای سری 6000 و 5000 برای رسیدن به قابلیت جوش‌پذیری و ... نیز استفاده می‌شود.

images_1689423047_64b28cc723643.jpg

خرید تسمه آلومینیوم

تسمه‌های آلومینیومی در انواع ساده و سه خط به صورت فاریک و برش خورده به فروش می‌رسند و در صنایع متعددی همچون صنعت خودروسازی، صنعت ساختمان‌سازی، پتروشیمی و در کل صنایعی که به محصولات فلزی سبک و بسیار مقاوم نیاز دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر چند تولید تسمه‌های آلومینیومی بر اساس استانداردهای تعریف شده خاصی انجام می‌شود؛ اما تفاوت‌های جزئی در فرآیند تولید این محصولات سبب تفاوت در کیفیت و ویژگی‌های ساختاری آن‌ها می‌شود. از این رو برای اطمینان از کیفیت تسمه‌ها می‌توانید خرید آن‌ها را از شرکت عصر صنعت اشراق انجام دهید. انواع تسمه ضخیم آلومینیومی در این شرکت در ابعاد و اندازه‌های مختلف به سفارش مشتری به فروش می‌‌رسند و نکته مهم‌تر آن است که قیمت فروش آن‌ها نیز بسیار مناسب است.

پروفیل آلومینیومی

پروفیل‌های آلومینیومی به عنوان پرکاربردترین محصول در بازار آلومینیوم شناخته می‌شوند. استفاده گسترده این محصولات آلومینیوم آلیاژی، بیشتر در ساخت درب و پنجره دیده می‌شود. در کل می‌توان گفت پروفیل‌ آلومینیومی از جایگاه بالایی در صنعت و ساختمان‌سازی برخوردار است. پروفیل‌هایی که در ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرند، جزو پروفیل‌های شیاردار بوده و زیبایی و ظرافت خاص خود را دارند. به علاوه اینکه این محصولات آلومینیومی از مقاومت و استحکام قابل‌توجهی برخورداراند. ویژگی و کاربرد انواع پروفیل‌های آلومینیومی سبب شده که بیشترین آمار را در لیست خرید آلومینیوم داشته باشند. از ویژگی‌های خاص این محصول می‌توان به وزن سبک، شکل‌پذیری بالا، عدم زنگ‌زدگی، هزینه کم در نگهداری و ... اشاره کرد.

images_1688592007_64a5de872de38.jpg

قیمت پروفیل آلومینیوم

همانطور که در بند قبل گفتیم، کاربرد کلی و گسترده پروفیل آلومینیومی در ساختمان‌سازی دیده می‌شود. از دیگر کاربردهای آن می‌توان ساخت ماشین و تجهیزات، صنایع متالوژی، صنایع برقی و ... را نیز اضافه کرد. قیمت همواره به عنوان یک فاکتور مهم در خرید آلومینیوم، پروفیل آلومینیومی و سایر محصولات آلومینیوم مورد توجه قرار می‌گیرد. قیمت پروفیل به نوع آلومینیوم آلیاژی آن و برند تولیدکننده بستگی دارد؛ اما شما می‌توانید بهترین انواع پروفیل را از شرکت عصر صنعت اشراق با قیمت مناسب خریداری کنید. این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین شرکت فروش پروفیل‌های آلومینیومی شناخته می‌شود و شما می‌توانید برای استعلام قیمت یا خرید آلومینیوم و انواع پروفیل در ساعات اداری با این شرکت تماس بگیرید. مشاورین و کارشناسان فنی این مجموعه می‌توانند به شما در زمینه خرید محصول مورد نیازتان کمک کنند.

انواع پروفیل آلومینیوم

پروفیل‌های آلومینیومی انواع مختلفی دارند. یکی از انواع پروفیل که در این مطلب به معرفی آن پرداختیم، تسمه آلومینیومی است. از دیگر پروفیل‌های آلومینیومی پر کاربرد می‌توان به لوله، نبشی و سپری اشاره کرد که به معرفی مختصر آن‌ها می‌پردازیم.

نبشی آلومینیومی

نبشی به عنوان یکی از انواع پروفیل، اتصال بین دو سازه را فراهم می‌کند. این اتصال از طریق دو بال نبشی صورت می‌گیرد. اندازه و ابعاد بال‌ها نیز استاندارد از پیش تعریف شده‌ای دارد و مشتری می‌تواند بر اساس نیاز کاربری خود، اندازه مختلفی از نبشی را سفارش دهد. در کل انواع نبشی آلومینیومی بر اساس سایز بال و ضخامت دسته‌بندی می‌شوند. به عبارتی تفاوت در این دو مشخصه، انواع نبشی را ایجاد می‌کند. از ویژگی‌های نبشی آلومینیومی می‌توان به خاصیت ضد زنگ بودن، وزن بسیار سبک، مقاومت بالا، خاصیت مغناطیسی و ... اشاره کرد. قیمت نبشی در عصر صنعت اشراق بسیار مناسب است.

سپری آلومینیومی

پروفیل سپری آلومینیومی که شبیه به حرف T انگلیسی است، یکی از انواع مقاطع پرکاربرد در لیست خرید آلومینیوم است. این نوع پروفیل به صورت پرسی و فابریک عرضه می‌شود. طول و ضخامت سپری در عصر صنعت اشراق از استاندارد خاصی پیروی می‌کند. این نوع پروفیل در ساخت سازه‌های فلزی مانند سقف، استراکچر گلخانه، اتصالات ساختمانی و ... کاربرد دارد. قیمت سپری آلومینیومی بر اساس جنس آلیاژ آلومینیوم و کیفیت آن، همچنین ابعاد و اندازه، ضخامت، طول و وزن سپری تعیین می‌شود.

لوله آلومینیومی

لوله آلومینیومی از لوله‌های صنعتی پرکاربرد است و از ویژگی‌های قابل‌توجهی از جمله: وزن سبک، مقاومت و استحکام بالا در برابر خوردگی و ... برخوردار است. لوله‌های آلومینیومی در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس نیاز صنعتی که در آن مشغول هستید، این لوله‌ها را سفارش دهید. اگر در خرید آلومینیوم و سایر محصولات آن از جمله لوله اطلاعاتی ندارید، می‌توانید از خدمات مشاوره شرکت عصر صنعت اشراق استفاده کنید.

ورق آلومینیومی

شرکت عصر صنعت اشراق، بزرگ‌ترین شرکت عرضه‌کننده انواع پروفیل آلومینیومی است؛ اما همانطور که در ابتدا گفتیم این شرکت لیست کاملی از محصولات آلومینیومی را برای فروش در مقادیر جزئی و کلی دارد. ورق آلومینیومی جزو مهم‌ترین محصولات تولید شده از آلومینیوم به شمار می‌رود و کاربرد گسترده آن در صنعت بسته‌بندی دیده می‌شود. این نوع ورق در صنایع نظامی، ریخته گری، ماشین کاری، صنعت حمل و نقل، ساخت و ساز و ... کاربرد دارد. شما می‌توانید با توجه به نیاز کاربری خود، برای خرید انواع ورق‌های آلومینیومی با شرکت عصر صنعت اشراق تماس بگیرید.

جمع‌بندی

در این مطلب راجع به انواع پروفیل آلومینیومی، تسمه آلومینیومی و سایر محصولات آلومینیوم پرداختیم و در خلال مطلب، شرکت عصر صنعت اشراق را به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت خرید آلومینیوم معرفی کردیم. محصولات آلومینیومی در آلیاژهای مختلفی تولید می‌شوند، هرچند تمام این محصولات مطابق با استانداردهای تعریف شده تولید می‌شوند؛ اما در کیفیت ساخت‌ آن‌ها و قیمت خریدشان از برندهای مختلف تفاوت‌هایی دیده می‌شود؛ به همین خاطر این شرکت با ارائه محصولات بسیار باکیفیت و قیمت مناسب، یک انتخاب ایده‌آل برای صنایع مختلف به شمار می‌رود.

در این مقاله به انواع ورق آلومینیوم و کاربرد آن‌ها در صنعت پرداختیم، همچنین بهترین منبع برای خرید ورق آلومینیوم و اطلاع از قیمت روز ورق آلومینیوم را به شما معرفی کردیم. عصر صنعت اشراق با سال‌ها تجربه در زمینه فروش ورق آلومینیوم و لوله آلومینیوم، اکنون به عنوان بهترین این حوزه در دسترس شماست. برای خرید هر یک از انواع ورق آلومینیوم مانند ورق آلومینیوم ۶۰۶۱، سری ۵۰۰۰، سری ۱۰۰۰ و … به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید.

برای اطلاع از قیمت های به روز و استفاده از مشاوره های رایگان کارشناسان فنی شرکت عصر صنعت اشراق می توانید یا نام عصر صنعت اشراق را در گوگل سرچ کنید و یا با شماره 22981098-021 تماس حاصل فرمایید.

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما