دیجی کالا

دیجی کالا

«بررسی، انتخاب و خرید آنلاین»

دیجی‌کالا را به چه می شناسید؟ اگر بخواهید یک خرید آنلاین انجام دهید اول از همه به کجا سر می زنید؟ 

دیجی‌کالا بزرگ‌ترین بازارگاه و فروشگاه آنلاین در ایران و مستقر در تهران است که روزانه بیش از ۵٬۴ میلیون بازدیدکننده دارد و ۸۵ درصد سهم بازار فروش آنلاین در ایران را از آن خود کرده‌است و یکی از بزرگ‌ترین خرده‌فروشی‌های آنلاین در خاورمیانه است. بنا بر آمار منتشر شده تا اوایل سال ۱۴۰۰ در این بستر بیش از ۴ میلیون کالای مختلف توسط ۱۶۰ هزار فروشنده برای فروش عرضه شده‌است و ظرفیت پردازش ۶۰۰ هزار کالا در روز را دارد.

مدل کسب‌وکار دیجی‌کالا یک آمیختگی از بازارگاه مجازی و خرده‌فروشی است. به غیر از فروشگاه آنلاین، زیرمجموعه‌های دیجی‌کالا شامل دیجی‌استایل (پوشاک)، فیدیبو (کتاب الکترونیک)، دیجی‌پی (فین‌تک)، دیجی‌نِکست (نوآوری)، دیجی‌کلاب (تشویق مشتریان وفادار)، دیجی‌پلاس، کمدا، پیندو و دیجی‌اکسپرس هستند.

  • دیجی‌کالا از گذشته تا امروز

از سال ۱۳۸۵ با فروش آنلاین محصولات الکترونیک و دیجیتال شروع به کار کردیم اما بعد از تغییر به مدل مارکت‌پِلیس از سال ۱۳۹۵ به مرحله‌ای جدید، عجیب و البته پر از یادگیری و مسئولیت وارد شدیم. آنچه که حالا به عنوان گروه دیجی‌کالا شناخته می‌شود زنجیره گسترده‌ای از خرید و فروش آنلاین تمامی کالا‌ها با تنوع بسیار بالاست و نیز در برگیرنده پلتفرم‌ها و سرویس‌های مختلف است که هر کدام در مسیر خلق ارزش در اقتصاد دیجیتال ایران گام بر‌می‌دارند. 

  • مارکت پلیس دیجی‌کالا وارد ششمین سال فعالیت خود شد

پلتفرم مارکت پلیس دیجی‌کالا پس از پنج سال فعالیت و رشد روز افزون حالا وارد ششمین سال فعالیت خود شده است. اکنون دیجی‌کالا به خانه تمامی کسب‌وکارهای ایرانی تبدیل شده است. مارکت‌پِلِیس دیجی‌کالا بستری است که امکان خرید از چند ده هزار تأمین‌کننده متفاوت را برای مشتریان فراهم می‌کند. در مارکت‌پِلِیس دیجی‌کالا بیش‌از ۱۶۰ هزار فروشنده برای عرضه محصولات خود به بازار ۸۰ میلیون نفری ایرانیگرد  هم آمده‌اند و خریداران می‌توانند با بررسی محصولات آنها آنچه را که نیاز دارند تهیه کنند.

  • داستان یک لبخند

رویای ما لبخند است؛ لبخندی برای همه ایران. ایجاد تجربه خوشایند خرید و فروش برای همه مخاطبان دیجی‌کالا از کاربران و مشتریان گرفته تا اهالی رسانه و فروشندگان، باور و مسئولیتی‌ست که از ابتدای آغاز به کار دیجی‌کالا مبنای تمام فعالیت‌ها و پیشرفت‌ها شد. حالا پس از گذشت ۱۵ سال از فعالیت دیجی‌کالا این باور به وظیفه‌ای شیرین تبدیل شده است. ما اینجاییم تا با توسعه محصولات متنوع و افزودن سرویس‌های مختلف در گروه دیجی‌کالا با محوریت تکنولوژی‌های مبتنی بر تجارت الکترونیک، تجربه لبخند را برای همه مخاطبانمان محقق کنیم.

  • ماموریت ما

با بهره گیری از فناوری، برای مشتریانمان تجربه خوشایند خرید و برای فروشندگان مارکت پلیس، تجربه خوب فروش ایجاد می‌کنیم. می‌خواهیم به کسب‌وکارهای ایرانی کمک کنیم تا با قدرت تکنولوژی کالاهای خود را بیشتر و بهتر به فروش برسانند. کمک به گذار از اقتصاد سنتی به اقتصاد دیجیتال، همسو با روندهای جهانی، مأموریت ما برای گسترش بازاری به وسعت ایران و منطقه خاورمیانه برای همه فروشندگان است. بدون شک این رسالت با رشد شایستگی های حرفه‌ای همکاران دیجی‌کالا امکان پذیر است.

ارزش‌های ما

مشتری محوری

 
  • مشتری محوری

مشتری‌محوری برای ما، تنها به معنای حق تقدم مشتری یا کلیشه «همیشه حق با مشتری‌ست» نیست؛ بلکه به معنی «همراه مشتری بودن» است. ما کنار مشتری هستیم، نه در مقابل آنها و تنها به فکر سود و زیان خود نیستیم.

شفافیت

 
  • شفافیت

ما همه چیز را، همان‌طور که هست به اطلاع مخاطبان می‌رسانیم. بدون در نظر گرفتن اینکه چه چیزی به نفع یا ضررمان است، اطلاعات لازم را در اختیار آنها می‌گذاریم تا بتوانند در تمام فرآیند، بهترین انتخاب و تجربه را داشته باشند.

مسئولیت پذیری

 
  • مسئولیت پذیری

ما مسئولیت قول‌ها و وظایفمان را ‌می‌پذیریم و این فرهنگ را در درون و بیرون سازمان پیاده خواهیم کرد. ما همه‌ی تلاشمان را می‌کنیم، اما در صورت بروز خطا هم مسئولیت پیامد اقداماتمان را می‌پذیریم و هم نهایت تلاش خود را برای جلب اعتماد مشتریان به کار می‌گیریم.

چابکی

 
  • چابکی

سرعت، ویژگی اصلی تجارت الکترونیک و پیش فرض ما در تمام خدمات و فرایندهاست. ما باور داریم که این ویژگی باید در تمام فعالیت‌های یک کسب‌وکار اینترنتی دیده شود؛ از شکل ارائه خدمات گرفته تا روش‌های حل مساله.

نوآوری

 
  • نوآوری

مقصد‌های جدید، مسیرهای جدید می‌خواهد. ما مسیرهای جدید را با ابزار نوآفرینی می‌سازیم؛ مسیرهایی که پیش از این وجود نداشته و برای اولین بار تجربه می‌شود. این مفهوم در تمامی خدمات و فرآیندهای ما، نمایان است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما