خانه شاد با گل های آپارتمانی

اقتصاد100- وقتی وارد خانه ای پر از گل و گیاه وارد می شوید یک انرژی فوق العاده نصیب تان می شود که می تواند تا ساعت ها شما را سرحال نگاه دارد.

خانه شاد با گل های آپارتمانی

به گزارش گروه لوازم خانگی، انرژی خورشید که به برگ گیاهان می تابد و فتوسنتز انجام می دهند، در فضای خانه جاری می شود و می تواند بهترین تاثیر را بر روحیه تان بگذارد.

اگر شما هم علاقه مندید که گل و گیاه در چیدمان خانه خود داشته باشید اما نگرانید که نتوانید از آنها به خوبی نگهداری کنید، بهتر است این نگرانی بیهوده را کنار بگذارید چراکه محیط خانه بویژه اتاق نشیمن و اتاق خواب، بدون گل و گیاه اصلا معنایی ندارد.فقط یادتان باشد که هرگز در استفاده از گلها اغراق نکنید.

دکور

هرچند وجود گل و گیاه در خانه امری ضروری است ولی تبدیل شدن خانه به یک گلخانه بزرگ، علاوه بر زحمت زیادی که به شما تحمیل می کند چندان خوشایند نیست.قرار دادن چند گلدان کوچک پشت پنجره آشپزخانه، بی شک می تواند بسیار شما را شاداب و سرزنده نگاه دارد اما یادتان باشد اگر خانه شما کوچک است از داشتن گلدانهای کوچک در تعداد زیاد خودداری کنید.

این موضوع سبب می شود خانه تان به هم ریخته به نظر بیاید هرچند ساعت ها صرف تمیزکاری و مرتب کردن آن کرده باشید. در چنین خانه های کوچکی بهتر است از یکی دو گل آپارتمانی نسبتا بلند و بزرگ استفاده کنید تا هم سرسبزی و طراوت میهمان خانه تان شود و هم خانه ای مرتب داشته باشید.

گل و گیاه

اگر هم به گل هایی مثل بنفشه افریقایی علاقه مندید که گلدانهای کوچکی دارند برای آنها یک استند مناسب با ابعاد و فضای خانه تهه کنید یا آنها را در گوشه ای از خانه بر وی یک میز کوچک قرار دهید که خانه به هم ریخته به چشم نیاید.اما خانه هایی که بزرگتر هستند از این نظر هیچ مشکلی ندارند.

در این خانه ها می توان هم از گلدان های کوچک و هم از گلدان های بزرگ استفاده کرد و چشم انداز مناسبی هم برای اعضای خانه و هم برای میهمانان و دوستان فراهم کرد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما