وزیر اقتصاد ضرب المثل نگفت! فقط وعده بهار داد

وزیر اقتصاد و دارایی گفت : با اجرای طرح مولد سازی و همت مسئولان در بهار آینده جان تازه ای به طرح های نیمه تمام عمرانی کشور داده می شود.

وزیر اقتصاد ضرب المثل نگفت! فقط وعده بهار داد

به گزارش اقتصاد100 به نقل از باشگاه خبرنگاران سید احسان خاندوزی  خاندوزی گفت: مولد سازی یکی از راهبردهای جدیدی است که در دستور کار دولت قرار گرفته و همواره گره گشای بسیاری از بن بست های  عمرانی است که به جهت عدم تامین  منابع مالی با سرعت مطلوب این  طرح ها و پروژه ها  به پیش می رود.

به گفته وزیر  اقتصاد، شرکت های دولتی از شر اموال راکد و مازاد خود رها می شوند و تبدیل به درآمدهای مثبت می شود، همچنین از سوی دیگر  اموال راکدی که  در پیچ و خم ها ی فروش گرفتار بودند، این امکان را دارند که از طریق این مصوبه با سرعت بیشتری اموال به دارایی موثر و ارزش آفرین تبدیل می شوند.

او می‌گوید: در مجلس  عددی که برای  فروش اموال مازاد  درج شده بود، نمایندگان اعلام کردند که این عدد واقعی است یا صوری؟ در همان زمان اعلام شد که به هیچ عنوان صوری نیست و با اجرای طرح مولد سازی  طرح های عمرانی و نیمه تمام که حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است،  محقق می شود .

خاندوزی گفت: این حرکت در طی سه سال گذشته وجود داشت  اما یک دهم محقق نشد و ما با آسیب شناسی که کردیم از طریق سازگار تحولی و شفافیت اعتماد  عامه را جلب خواهیم کرد.

او اظهار کرد: رونمایی از سامانه به گونه ای است که تمام صاحب نظران و حسابرسان برای اولین بار در این حد از جزئیات مولد سازی  آگاه می شوند و با همت مسئولان در  بهار ۱۴۰۲ جان تازه ای  به طرح های نیمه تمام کشور  داده می شود.

 خاندوزی گفت: برخی از نقدها نسبت به مولد سازی بود که این نقدهای غیر منصفانه بود، ولی برخی کارشناسی قابل تامل بود در مصوبه نهایی شورای عالی سران سه قوه شاهد  اثبات صداقت  و همراهی  مردم شدیم و توانستیم یک گام به جلو ببریم .

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما