ساخت نظرسنجی در واتساپ ؛ آموزش تصویری درست کردن نظرسنجی در واتساپ

واتساپ اخیرا قابلیت ایجاد نظرسنجی درون‌برنامه‌ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است. اکنون کاربران اندرویدی و iOS می‌توانند از این قابلیت جالب استفاده کنند در ادامه، نحوه ساخت نظرسنجی در واتساپ را به‌صورت مرحله‌ای و با تصویر به شما آموزش می‌دهیم.

ساخت نظرسنجی در واتساپ ؛ آموزش تصویری درست کردن نظرسنجی در واتساپ

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازتکراتو، اگر می‌خواهید در گروه‌های واتساپی خود، نظر دیگران را درباره موضوعی بدانید، بهترین کار این است که از قابلیت نظرسنجی در واتساپ استفاده کنید. پیش از این، کاربران با ایجاد نظرسنجی در سایت‌های متفرقه و قرار دادن لینک آن داخل گروه‌های واتساپی می‌توانستند از نظر هم‌گروهی‌های خود آگاه شوند. در این مقاله، نحوه درست کردن نظرسنجی در واتساپ با استفاده از سایت‌های متفرقه را هم آموزش داده‌ایم؛ اما بهترین روش، همان قابلیتی‌ است که اخیرا به این نرم‌افزار استفاده شده و در اختیار تمام کاربران قرار دارد.

اگر این سوال در ذهن‌تان ایجاد شده که چگونه در واتساپ نظرسنجی درست کنیم ، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید. در این مقاله، ایجاد نظرسنجی در واتساپ به‌صورت درون‌برنامه‌ای را توضیح می‌دهیم.

ساخت نظرسنجی در واتساپ

ایجاد نظرسنجی در سایت‌های متفرقه و قرار دادن لینک آنها در گروه‌ها، کار پر زحمتی است؛ هرچند که در ادامه به آموزش این روش نیز اشاره می‌کنیم. برای این کار می‌بایست در یکی از سایت‌ها حساب کاربری درست کنید و سپس با قرار دادن لینک آن در گروه، از دیگران بخواهید که روی لینک کلیک کنند. دریافت پاسخ و واکنش کاربران به سوال نظرسنجی نیز در این روند چالش‌هایی را به‌همراه داشت.

ساخت نظرسنجی در واتساپ

ساخت نظرسنجی در واتساپ

خوشبختانه، واتساپ به درخواست کاربران خود اهمیت داده و قابلیت ایجاد نظرسنجی درون‌برنامه‌ای را در دسترس کاربران قرار داده است. خبر خوب این است که ساخت نظرسنجی در واتساپ بسیار آسان است و به‌راحتی می‌توانید از این ویژگی بهره‌مند شوید.

اگر می‌خواهید بدانید چگونه در واتساپ نظرسنجی درست کنیم ، کافی‌است ادامه مطلب را بخوانید و آموزش درست کردن نظرسنجی در واتساپ را به‌صورت مرحله‌ای و با تصویر مشاهده کنید.

آموزش ساخت رای گیری در واتساپ

ساخت نظرسنجی در واتساپ در گوشی‌های اندرویدی و آیفون بسیار ساده است و در 8 مرحله انجام می‌شود.

اگر کاربر آیفون هستید، در مرحله اول آموزش ساخت نظرسنجی در واتساپ باید گزینه + در کنار باکس متن و در گوشی‌های اندرویدی باید آیکون ضمیمه کاغذ را انتخاب کنید.

نحوه نظرسنجی در واتساپ

در گام بعدی، گزینه Poll را انتخاب کنید.

نحوه نظرسنجی در واتساپ

سپس، سوالی که می‌خواهید بپرسید را بنویسید.

آموزش نظرسنجی در واتساپ

 

در مرحله چهارم آموزش ساخت نظرسنجی در واتساپ می‌توانید جواب‌ها یا گزینه‌های مورد نظر را در باکس‌های Options تایپ کنید.

آموزش نظرسنجی در واتساپ

در این مرحله، اگر می‌خواهید یکی از گزینه‌ها را جابه‌جا کنید، گزینه سه خط موازی را که در سمت راست باکس قرار گرفته، نگه‌دارید و آن را به قسمتی که می‌خواهید ببرید و انگشت خود را رها کنید؛ به‌صورت درگ اند دراپ.

 

 

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما