لیست گوشی‌هایی که قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) را دریافت می‌کنند

اقتصاد ۱۰۰ - سامسونگ از سری گلکسی S24 مبتنی بر هوش مصنوعی پرده برداشت و در ادامه لیست گوشی‌هایی که قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ را دریافت خواهند کرد منتشر کرد.

لیست گوشی‌هایی که قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) را دریافت می‌کنند

به گزارش گروه دانش و فناوری، طبق اعلام این شرکت هوش مصنوعی‌ای که بر این سه دستگاه سوار کرده با اندروید 14 و با رابط کاربری One UI 6.1  عرضه خواهند شد. درحالی این سه گوشی با رابط کاربری One UI 6.1 اجرا می‌شوند که سایر دستگاه‌های سامسونگ تا کنون، همه آنها  One UI 6 را به اجرا درمی‌آورند.

بنابراین، اگر سامسونگ قدیمی‌تری دارید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا دستگاه شما در نیز از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره خواهد برد یا خیر. خبر خوب اینکه بله، به گفته‌ی این شرکت بسیاری از مدل‌های قبلی نیز به این ویژگی مجهز خواهند شد.

مدل‌هایی که حداقل در ابتدا این ویژگی‌های هوش مصنوعی را دریافت می‌کنند عبارتند از: Galaxy S23، Galaxy S23+، Galaxy S23 Ultra، Galaxy S23 FE، Galaxy Z Fold5، Galaxy Z Flip5 و سری Galaxy Tab S9. همه اینها در نیمه اول سال از هوش مصنوعی خود استفاده خواهند کرد.

انتظار می‌رود دستگاه‌هایی که در بالا ذکر شد تا پایان ژوئن به One UI 6.1 به‌روزرسانی شوند و از بسیاری از ویژگی‌هایی که در گلکسی S24 اعمال شده البته‌ی نه تمام قابلیت‌ها، بهره ببرند. نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که هنوز مشخص نیست کدام ویژگی‌ها به این گوشی‌ها اضافه خواهد شد. بنابراین بهتر است تا اعلام قابلیت‌هایی که قرار است از آنها استفاده کنید گوش به زنگ باشید.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما