لپ تاپ لنوو با پردازنده جدید اینتل Core Ultra رسما رونمایی شد

اقتصاد ۱۰۰ - لپ تاپ لنوو با پردازنده جدید اینتل Core Ultra رونمایی شد. این نسخه که اولین لپ‌تاپ معرفی شده با این پردازنده جدید به حساب می‌آید Xiaoxin Pro AI Ultrabook 2024 نام دارد.

لپ تاپ لنوو با پردازنده جدید اینتل Core Ultra رسما رونمایی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، هنوز اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی این محصول در دسترس نیست.اما به نظر می رسد لپ تاپ جدید لنوو، iaoxin Pro AI Ultrabook 2024 با چندین پیکربندی با پردازنده‌های Core Ultra 7 ،Core Ultra 5 و Core Ultra 9 عرضه شود. این پردازنده‌ها که با نام Meteor Lake هم شناخته می‌شوند، از فناوری تولید Intel 4 استفاده می‌کنند.

زمان عرضه لپ تاپ جدید لنوو با پردازنده  اینتل Core Ultra هنوز اعلام نشده است. اما اینتل در چند وقت اخیر پوستری را منتشر کرده که در آن تاریخ زمان عرضه رسمی پردازنده Core Ultra در چین 15 دسامبر تعیین شده است . اما تاریخ رونمایی جهانی این پردازنده 14 دسامبر «23 آذر» خواهد بود.

لپ تاپ لنوو با پردازنده جدید اینتل Core Ultra

لپ تاپ لنوو با پردازنده جدید اینتل Core Ultra

لپ تاپ جدید لنوو که اولین لپ تاپ دارای پردازنده جدید اینتل Core Ultra شناخته می‌شود در نام خود Xiaoxin Pro AI Ultrabook از عبارت Al استفاده کرده که به معنی هوش مصنوعی است؛ بنابراین انتظار می‌رود هوش مصنوعی و مولدهایش نقش مهمی را در قابلیت‌های این دستگاه ایفا کنند. با این حال لنوو هنوز توضیحات بیشتری در این مورد بیان نکرده است.

قیمت این محصول بر اساس شایعات فاش شده برای لپ‌تاپ‌های مجهز به Meteor Lake با Core Ultra 5 قیمت پایه 1100 دلاری و با Ultra 7 قیمت پایه 1400 دلاری اعلام شده است . انتظار می‌رود قیمت لپ تاپ لنوو با پردازنده جدید اینتل Core Ultra هم در همین بازه‌ی  قیمتی باشد.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما