شهردار پاریس شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) را به فاضلاب جهانی تشبیه کرد

اقتصاد ۱۰۰ - شهردار پاریس، آن هیدالگو با اعلام خروج خود از این شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ، اظهار کرد که این فضای مجازی در واقع شبیه یک «فاضلاب بزرگ جهانی» است که با منتشر کردن اطلاعات نادرست، به نابودی دموکراسی کمک می‌کند.

شهردار پاریس شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) را به فاضلاب جهانی تشبیه کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری، در سال ۲۰۲۲، ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر، تعداد زیادی از کارکنان این شرکت را اخراج کرد. این کارکنان بسیاری از مسئولیت‌های مربوط به تغییر و ویرایش محتوای شبکه‌ی اجتماعی را داشتند. این تغییرات سبب از دست دادن چندین شرکت تبلیغ‌دهنده‌ی بزرگ شده و در عین حال برخی از منتقدان معتبر، از جمله کاخ سفید آمریکا به این برنامه به نام “ایکس” منجر شده است.

هیدالگو با انتشار چندین پست به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی، درباره دستکاری اطلاعات، پخش اخبار نادرست و انتقاد از برخی دانشمندان و زنان حرف زده است. او اظهار داشته که پلتفرم و مالکش عمداً به تشدید تنش‌ها و درگیری‌ها کمک می‌کنند.

شبکه اجتماعی ایکس

شبکه اجتماعی ایکس

استراتژی Hidalgo برای تبدیل پاریس به پایتخت دوچرخه سواری، واکنش‌های زیادی در رسانه‌های اجتماعی داشت. برخی از مردم این استراتژی را تحقیر و برخی دیگر آن را تحسین کردند. Anne Hidalgo، که در تلاش برای انتخاب به عنوان رئیس جمهور فرانسه در سال  2022 با دریافت 1.7٪ از آرا به شکست خورد، اخیراً در مورد موضوع X اظهار نظر کرده است: « شبکه‌ی ایکس به یک فاضلاب جهانی تبدیل شده است، آیا ما باید همچنان در این شرایط در آن شرکت کنیم؟»

 
انتهای پیام
منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما