بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر باتری

اقتصاد ۱۰۰ - مزایایی مانند داشتن امکانات زیاد، تنوع بالا و قیمت مناسب، باعث شده است که بسیاری از متقاضیان خرید گوشی، برند شیائومی را انتخاب کنند. هر خریداری با توجه به نیازهای خود به سراغ مدل‌های خاصی از این برند می‌رود؛ مثلاً برای برخی افراد، کیفیت باتری و ماندگاری شارژ مهم است. مقاله پیش رو به معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر باتری اختصاص دارد.

بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر باتری

به گزارش گروه دانش و فناوری،در حال حاضر با توجه پیشرفت فناوری گوشی‌های هوشمند و افزایش قابلیت‌های آنها، کیفیت و توان باتری، همچنین سرعت شارژ و میزان شارژدهی، از مهم‌ترین معیارهای انتخاب موبایل به شمار می‌روند. در واقع وجود برنامه‌ها و امکانات پیشرفته، باعث می‌شود که گوشی نیاز به باتری با ظرفیت و توان بالاتر داشته باشد.

گوشی های شیائومی

شیائومی را می‌توان سومین برند برتر جهان (پس از اپل و سامسونگ) در تولید گوشی‌های هوشمند دانست. یکی از مزایای شیائومی، این است که سلیقه‌های مختلف را پوشش داده و افراد با هر بودجه‌ای می‌توانند، به سراغ آن بروند. به همین دلیل است که برند شیائومی در گوشی‌های میان رده به عنوان برترین برند شناخته می‌شود

کیفیت ساخت و تنوع بالا از جمله مشخصات گوشی‌های شیائومی هستند. این برند، با کاهش هزینه‌های جانبی، تغییر روش تبلیغات و تجارت، تلاش کرده است که محصولات خود را با قیمت مناسبی عرضه کند. در واقع شما با انتخاب مارک شیائومی، می‌توانید، با پرداخت هزینه کمتر، صاحب یک گوشی تلفن همراه مدرن با امکانات عالی و کیفیت بسیار خوب شوید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شیائومی این است که با توجه به سلیقه و نیاز افراد مختلف، گوشی‌های خود را طراحی کرده است. به عنوان مثال برخی از موبایل‌های شیائومی، پردازنده و سخت افزار قوی داشته، برای بازی یا اجرای برنامه‌های حرفه‌ای مناسب‌تر هستند؛ در حالی که برخی دیگر کیفیت دوربین بالایی دارند.

در برخی موارد شاهد کیفیت ساخت بالا و مقامت عالی گوشی در برابر عوامل محیطی می‌باشیم. برخی گوشی‌های شیائومی نیز بسیار شیک و خوش دست هستند؛ همچنین محصولاتی وجود دارند که برای کاربران عادی تلفن همراه، بسیار مناسب به نظر می‌رسند. به عبارت دیگر هیچ کس مجبور نیست، هزینه اضافه‌ای بابت امکانات غیر قابل استفاده خود پرداخت کند.

بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر باتری

بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر باتری

همان گونه که می‌دانیم و پیشتر نیز اشاره شد، یکی از معیارهای مهم برای خرید گوشی، داشتن باتری باکیفیت و ماندگاری شارژ است که با خرید گوشی‌های شیائومی، خیالتان تا حدود بسیار زیادی از این بابت راحت خواهد بود.

با افزایش اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای موبایلی و هم‌ زمان با پیشرفت تکنولوژی گوشی‌های هوشمند، شیائومی نیز به فکر افزایش قدرت و ظرفیت باتری گوشی افتاد. به همین دلیل در سال‌های اخیر، ظرفیت گوشی‌های شیائومی که پیش از آن نهایتاً 3 هزار میلی آمپر ساعت بود، به بالاتر از 5 هزار و در مواردی به 7 هزار میلی آمپر ساعت رسید.

به طور کلی گوشی‌های شیائومی، شارژدهی خوبی دارند. ما با بررسی محصولات مختلف، تلاش کرده‌ایم، بهترین آنها از نظر باتری را معرفی کنیم.

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

اگر به دنبال یک گوشی هستید که علاوه بر داشتن باتری خوب، در مقایسه با قابلیت‌های خود قیمت مناسبی نیز داشته باشد، ردمی نوت 10 پرو شیائومی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست.

جهت معرفی بیشتر گوشی مذکور، می‌توان به ویژگی‌هایی مثل مجهز بودن به تراشه پردازنده اسنپدراگون 732G، داشتن نمایشگر 6.67 اینچی امولد با نرخ بروز رسانی 120 هرتز اشاره کرد.

مشخصات باتری گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro عبارتند از:

  • ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعت
  • توان 33 وات
  • به طور میانگین، 118 ساعت ماندگاری شارژ دارد.
  • توان حدود 24 ساعت مکالمه مداوم با سیم کارت 4G با یک بار شارژ کامل
  • بین 15 تا 18 ساعت وب گردی و پخش ویدئو
  • تقریباً در 1 ساعت و 20 دقیقه، به طور کامل شارژ می‌شود.

گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G

ردمی نوت 12 شیائومی از جمله گوشی‌هایی است که ارزش خرید بالایی دارد. این دستگاه، مجهز به تراشه پردازنده کوالکام اسنپدراگون 685، دوربین‌های سه گانه باکیفیت و نمایشگر 6.67 اینچی امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز است.

مهم‌ترین مشخصات گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G از نظر باتری عبارتند از:

  • ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت
  • توان 33 وات
  • به طور میانگین، در صورت شارژ کامل حدود 115 ساعت پایداری شارژ دارد.
  • تقریباً در 1 ساعت و 30 دقیقه، 100 درصد شارژ می‌شود.

گوشی شیائومی 14

گوشی شیائومی 14 از بهترین پرچمداران حوزه خود به شمار می‌رود. این گوشی، دارای پردازنده اسنپدراگون 8، صفحه نمایش 6.44 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز است. طراحی زیبا و مدرن و مجهز بودن به دوربین‌های باکیفیت از دیگر مشخصات شیائومی 14 هستند.

باتری شیائومی 14، دارای ویژگی‌های زیر است:

  • ظرفیت 4860 میلی آمپر ساعت
  • قابلیت شارژ سریع با توان 90 وات
  • بیش از 100 ساعت ماندگاری شارژ دارد.
  • در حدود 1 ساعت و 15 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.
  • پشتیبانی از شارژ معکوس 10 وات

گوشی شیائومی Mi 11 Ultra

این گوشی از پرچمداران شیائومی در سال 2021 بود. از جمله ویژگی‌های مهم آن می‌توان به داشتن پردازنده اسنپدراگون کوالکام 888، داشتن یک صفحه نمایش 6.81 اینچی امولد در جلو و یک نمایشگر 1.1 اینچی پشتی اشاره کرد. دوربین‌های این گوشی نیز عالی هستند. شارژ سریع از دیگر مشخصات بارز Mi 11 Ultra شیائومی است.

مشخصات باتری گوشی شیائومی Mi 11 Ultra را می‌توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت
  • توان 67 وات
  • بسته به نحوه استفاده، حدود 120 ساعت ماندگاری شارژ دارد.
  • تقریباً در 35 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.
  • قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم 10 وات

گوشی شیائومی Poco M5s

گوشی Poco M5s از بهترین میان رده‌های شیائومی است که در مقایسه با نسل‌های قبلی خود، قدرت سخت‌افزاری بالا و عملکرد بسیار خوبی دارد. این گوشی از پردازنده مدیاتک هلیو G95 بهره می‌برد و مجهز به نمایشگر 6.43 اینچی امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز است. از دیگر مشخصات این گوشی، می‌توان به داشتن دوربین‌های چهارگانه باکیفیت اشاره کرد.

ویژگی‌های اصلی باتری گوشی Poco M5s عبارتند از:

  • ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت
  • پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات
  • بسته به میزان استفاده، شارژ آن تقریباً بین 2 تا 4 روز دوام می‌آورد.
  • تقریباً در 1 ساعت، کامل شارژ می‌شود.

بهترین فروشگاه برای خرید گوشی‌های شیائومی

بهترین فروشگاه برای خرید گوشی‌های شیائومی

نکته مهمی که باید در خصوص خرید بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر باتری بیان کرد، این است که سوای از نوع و مدل گوشی، اصالت آن اهمیت زیادی دارد. به عبارت بهتر، اگر می‌خواهید، از یک گوشی باکیفیت با باتری خوب، بهره‌مند شوید، باید حواستان باشد که به سراغ محصولات اصل بروید. در این راستا، ما فروشگاه اینترنتی کوروشاپ را معرفی می‌کنیم.

علت معرفی کوروشاپ، به عنوان بهترین فروشگاه برای خرید گوشی شیائومی، مزایایی است که برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. با مراجعه به این سایت، می‌توانید، طی مدت زمان کوتاهی مدل‌های مختلف گوشی را با یکدیگر مقایسه کنید؛ خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید.

عرضه گوشی‌های اصل همراه با گارانتی معتبر، ارسال سریع کالا، قیمت مناسب محصولات، ارائه مشاوره خرید و پشتیبانی پس از فروش، مهم‌ترین مزایای سایت و فروشگاه کوروشاپ محسوب می‌شوند.

سخن آخر

در قسمت‌های قبلی مقاله، تلاش کردیم توضیحات مختصر و مفیدی درباره بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر باتری بیان کنیم؛ همچنین بهترین فروشگاه برای خرید گوشی شیائومی را معرفی نمودیم.

 

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما