انتشار تصویر و تایید عرضه کارت گرافیک سری PowerColor Red Devil RX 7900

کمپانی تایوانی PowerColor همانند ایسوس که برای اولین بار از طرح‌های سفارشی کارت گرافیک های جدید Radeon RX 7900 XT ،RX 7900 XTX و سری TUF خود رونمایی کرد، خبر عرضه این سری محصولات را اعلام کرده و این شرکت نیز سری پردازنده‌های گرافیکی خود با طراحی اختصاصی را در 23 دی عرضه می‌کند.

انتشار تصویر و تایید عرضه کارت گرافیک سری PowerColor Red Devil RX 7900

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،کارت‌های جدید PowerColor RX 7900 XT با پشتیبانی از فن سه‌تایی عرضه می‌شوند و به نظر می‌رسد ضخامت آن‌ها از 3 اسلات نیز کمتر است. طراحی این سری کارت‌ها مشابه سری رده بالای این کمپانی یعنی PowerColor Red Devil است و این محصولات جز کارت گرافیک‌های رده بالای این کمپانی قرار خواهند گرفت.

این کمپانی همچنین در پستی در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرده که برای طراحی این محصولات از سری Devil 13 خود الهام گرفته و این شرکت قبلا کارت‌های سری Devil 13 خود را به عنوان محصولات پرچمدار فروخته است. با این حال PowerColor تایید نکرده که تصاویر منتشر شده از کارت دقیق متعلق به کدام سری است اما به احتمال زیاد هر دو کارت از طراحی خنک کننده مشابه و یکسانی بهره خواهند کرد.

این کمپانی در هفته‌های گذشته اخباری در خصوص احتمال عرضه سری محصولات Devil منتشر کرد، اما مشخص نیست که تصویری که در هفته‌های گذشته منتشر شده آیا جزئیات صفحه پشتی این کارت بوده و یا صرفا یک طرح برای نسخه‌ای از کارت بوده که احتمالا قرار است با خنک کننده مایع عرضه شود.

همانطور که در اخباری قبلی نیز توسط ما پوشش داده شده این کمپانی تایوانی در حال کار بر روی سری کارت گرافیک‌های Hellhound است و هر دو کارت از این سری قرار است در تاریخ 13 دسامبر که تاریخ انتشار رسمی سری پردازنده‌های گرافیکی AMD Radeon 7900 منتشر شون.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما