آیفون 16 پرو احتمالاً در یک نمونه اولیه با تک‌حفره دوربین سلفی آزمایش می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ - هرچند اپل در طراحی نهایی آیفون 16 پرو احتمالاً از «داینامیک آیلند» استفاده خواهد کرد، اما ظاهراً یک نمونه اولیه آن با حفره آزمایش می‌شود.

آیفون 16 پرو احتمالاً در یک نمونه اولیه با تک‌حفره دوربین سلفی آزمایش می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری، اپل اولین‌بار با آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس از « داینامیک آیلند » رونمایی کرد و سپس تمام مدل‌های آیفون 15 را نیز به آن مجهز کرد. بعید به‌نظر می‌رسد که سری آیفون 16 بدون داینامیک آیلند روانه بازار شود اما در گزارش جدیدی گفته شده که غول فناوری احتمالاً درحال آزمایش نمونه اولیه  آیفون 16 پرو  با حفره مخصوص دوربین سلفی است.

شرکت‌هایی مثل اپل و سامسونگ پیش از تصمیم‌گیری در مورد طراحی یک محصول نمونه‌های اولیه زیادی را آزمایش می‌کنند تا به مدل نهایی دست پیدا کنند. حالا یکی از محققین و منابع صنعت فناوری ادعا کرده است که آیفون 16 پرو و پرو مکس با حفره مخصوص دوربین سلفی درحال گذراندن آزمایش‌ها هستند. گوشی‌های اندرویدی رقیب معمولاً با این طراحی عرضه می‌شوند که نسبت نمایشگر به بدنه را افزایش می‌دهد.

استفاده از سنسور زیر نمایشگر در آیفون 16 پرو؟

اپل همچنین تنها شرکتی است که در اطراف دوربین سلفی دستگاه خود قطعات دیگری نیز به‌کار گرفته است و با وجود اسکنر مادون قرمز، پروژکتور نقطه‌ای و موارد دیگر امکان تشخیص چهره را فراهم می‌کند.

با فرض اینکه اپل سال آینده قصد داشته باشد از حفره مخصوص دوربین سلفی استفاده کند، باید تغییرات زیادی برای دستگاه خود انجام دهد و احتمالاً از Face ID زیر نمایشگر استفاده کند. مشکلی که با این رویکرد وجود دارد این است که تمام سنسورهایی که تاکنون برای زیر نمایشگر استفاده شده‌اند، کیفیت چندان قابل‌قبولی ندارند.

در بخش نظرات پست این منبع چندین کاربر متقاعد شده‌اند که اپل تنها پس از دو نسل قصد دارد دوباره به استفاده از حفره مخصوص سلفی روی بیاورد و افراد دیگری معتقد هستند که این طراحی سال 2025 در آیفون 17 پرو و ​​آیفون 17 پرو مکس استفاده خواهد شد. «راس یانگ»، بنیان‌گذار و مدیرعامل Display Supply Chain Consultants نیز قبلاً گفته بود که این طراحی در گوشی‌های آینده اپل وجود خواهد داشت، نه آیفون 16 پرو یا آیفون 16 پرو مکس. بنابراین هرچند ممکن است نمونه اولیه این دستگاه‌ها با حفره مخصوص دوربین سلفی آزمایش شده باشد، لزوماً نمی‌توان گفت که این طراحی در خط تولید انبوه آن‌ها نیز استفاده خواهد شد.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما