سونی A9 III معرفی شد: سریع‌ترین دوربین فول‌فریم جهان با سیستم گلوبال شاتر

اقتصاد ۱۰۰ - دوربین سونی A9 III سریع‌ترین دوربین فول‌فریم تاریخ است که با قیمت 6 هزار دلاری، از سیستم جدید گلوبال شاتر استفاده می‌کند.

سونی A9 III معرفی شد: سریع‌ترین دوربین فول‌فریم جهان با سیستم گلوبال شاتر

به گزارش گروه دانش و فناوری، سونی بعد از چهار سال از دوربین پرچمدار A9 III که جانشین A9 II می‌شود، رونمایی کرد. این دوربین حرفه‌ای به‌لطف شاتر جدیدی که دارد، سریع‌ترین دوربین فول‌فریم محسوب می‌شود. دوربین 6 هزار دلاری جدید سونی می‌تواند تصاویری بدون اعوجاج را در اختیار کاربران قرار دهد.

سونی A9 III مجهز به حسگر 24.6 مگاپیکسلی CMOS است. یکی از قابلیت‌های موردتوجه این دوربین، شاتر جدید آن است که باعث شده بتواند لقب اولین دوربین فول‌فریم مجهز به سیستم گلوبال شاتر را از آن خود کند.

در سیستم گلوبال شاتر، تمامی پیکسل‌ها به‌صورت هم‌زمان در معرض نور قرار می‌گیرند تا عکس‌ها و ویدیوها اعوجاج نداشته باشند.

مشخصات دوربین فول‌فریم سونی A9 III

دوربین فول‌فریم جدید سونی می‌تواند ویدیوهای 4K با فریم ریت 120 فریم بر ثانیه ضبط کند. این دوربین ویدیوهای 14 بیت RAW را نیز در حالت 120 فریم‌ بر ثانیه با فوکوس خودکار سریع ضبط می‌کند. حداکثر سرعت شاتر به 1/80000 می‌رسد. هنگام ثبت عکس‌های متوالی سرعت شاتر 1/16000 است.

سونی در رونمایی دوربین جدید خود اشاره‌ای به عملکرد دوربین در مکان‌هایی با نور محیطی کم نکرد. اما دوربین نسل قبلی همین سری عملکرد خوبی در محیط‌هایی با نور کم دارد و درنتیجه انتظار می‌رود که دوربین جدید نیز همان شرایط را داشته باشد؛ ولی ظاهراً این محصول از این نظر دوربین ارتقا نیافته است.

دوربین فول‌فریم سونی A9 III ظاهراً قرار است بهار سال 1403 با قیمت 5999 دلار به بازار عرضه شود.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما