واتساپ با قابلیت عکس پروفایل دوگانه جلوی سوءاستفاده از کاربرانش را می‌گیرد

اقتصاد ۱۰۰ - پیام‌رسان واتساپ با معرفی قابلیت عکس پروفایل دوگانه به کاربران کمک می‌کند تا جلوی سوءاستفاده از عکس شخصی خود توسط سودجویان را بگیرند.

به گزارش گروه دانش و فناوری، واتساپ خودش را آماده ارائه یک قابلیت فوق‌العاده کاربردی و مفید می‌کند که می‌تواند حریم خصوصی کاربرانش را بهتر از هر زمان دیگری حفظ کند. این پلتفرم پیام‌رسان پیوسته در حال تحول است و حالا آخرین نسخه آزمایشی آن قابلیتی را نشان می‌دهد که در بین تمام پیام‌رسان‌ها بی‌همتا است.

وب‌سایت WabetaInfo گزارش می‌دهد که جدیدترین قابلیت WhatsApp مستقیما به حفظ حریم خصوصی کاربران مرتبط است. کاربرانی که این بروزرسانی آزمایشی را دریافت کرده‌اند، می‌توانند از دو عکس مجزا برای پروفایل خود استفاده کنند. در واقع شما می‌توانید با توجه به گروه کاربران خود، انتخاب کنید که کدام یک از این دو پروفایل را ببینند.

قابلیت پروفایل دوگانه واتساپ

شما پروفایل اصلی‌تان را می‌توانید به‌گونه‌ای تنظیم کنید که کاربران انتخابی شما بتوانند آن را ببینند. در حالی که عکس پروفایل ثانویه دوم برای کاربرانی به‌نمایش گذاشته می‌شود که قادر به دیدن عکس پروفایل اصلی شما نیستند. این قابلیت می‌خواهد شما را مطمئن کند که عکس شخصی‌تان از دید افراد مزاحم و اضافی در امان است.

قابلیت عکس پروفایل دوگانه واتساپ چگونه کار می‌کند؟

واتساپ این ویژگی جدید را به منوی Privacy اپلیکیشن خودش اضافه کرده است. شما در ابتدا باید انتخاب کنید که عکس پروفایل اصلی‌تان برای چه کسانی نمایش داده شود. چهار گزینه زیر در اختیار شما قرار دارد:

  • Everyone – همه
  • My Contacts – مخاطبان من
  • My Contacts with the excepton – مخاطبان من به جز…
  • Nobody – هیچ‌کس

هر یک از گزینه‌های زیر که برای پروفایل اصلی شما انتخاب شود، بالعکس آن برای پروفایل دوم انتخاب خواهد شد (به جز گزینه Everyone). این یعنی اگر گزینه مخاطبان من را انتخاب کنید، عکس دوم برای تمام کاربران غیر مخاطب شما نمایش داده می‌شود. اگر هم مخاطبان من به جز… را انتخاب کنید، آن کاربرانی که برای آن‌ها استثنا قائل شده‌اید، پروفایل دوم شما را می‌بینند.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما