تراشه‌های کوالکام S7 و S7 پرو نسل 1 برای ایربادها، هدفون‌ها و بلندگوها معرفی شدند

اقتصاد ۱۰۰ - کوالکام فناوری‌های پیشرفته‌ای را با این تراشه‌ها به دنیای محصولات صوتی می‌آورد.

تراشه‌های کوالکام S7 و S7 پرو نسل 1 برای ایربادها، هدفون‌ها و بلندگوها معرفی شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری، کوالکام در رویداد Snapdragon Summit خود علاوه بر رونمایی از اسنپدراگون 8 نسل 3 برای موبایل‌ها و اسنپدراگون X Elite برای لپ‌تاپ‌ها، از دو تراشه به‌نام‌های S7 و S7 پرو نسل 1 نیز برای ایربادها، هدفون‌ها و بلندگوها پرده برداشت.

 

تراشه‌های جدید کوالکام S7 و S7 پرو نسل 1 از چهارمین نسل فناوری Adaptive Active Noise Cancellation که متعلق به همین شرکت است، پشتیبانی می‌کنند. این غول تراشه‌سازی مدعی است که این فناوری بهترین عملکرد در حذف نویز فعال را در تاریخ این شرکت ارائه می‌کند و در محیط‌های شلوغی مثل کافه‌ها و ادارات عملکرد بهتری دارد. فناوری ANC در این تراشه‌ها به‌طور خودکار و پویا با شرایط وفق پیدا می‌کند تا براساس موقعیتی که در آن حضور دارید، بهترین تجربه را به شما ارائه کند.

مشخصات تراشه‌های کوالکام S7 و S7 پرو نسل 1

تراشه‌های کوالکام S7 و S7 پرو نسل 1 از موتور اختصاصی Micro NPU بهره می‌برند تا ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی را فراهم نمایند. برای مثال، قابلیت حذف نویز فعال با کمک فناوری یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی بر روی خود دستگاه می‌تواند براساس شرایط محیط بلافاصله به‌صورت مجازی و بی‌تکلف بین حالت‌های ANC جابه‌جا شود.

پلتفرم صوتی کوالکام S7 پرو نسل 1 اولین تراشه‌ای است که از سخت‌افزار بسیار کم‌مصرف وای‌فای این شرکت استفاده می‌کند. به‌علاوه، این تراشه با فناوری Expanded Personal Area Network (XPAN) سازگار است. محصولاتی که از S7 پرو نسل 1 استفاده کنند، با این قابلیت‌ها می‌توانند با استفاده از شبکه بی‌سیم، حتی از یک اتاق یا طبقه دیگر در ساختمان، به دستگاه منبع متصل بمانند و صدا دریافت کنند.

کوالکام می‌گوید تراشه S7 پرو بیت‌ریت بالایی را به عاشقان موسیقی ارائه می‌کند تا تمام جزئیات آهنگ‌ها قابل شنیدن باشد. این تراشه از پخش صدای بی‌اتلاف 192 کیلوهرتزی هم پشتیبانی می‌کند.

دستگاه‌های صوتی با تراشه‌های کوالکام S7 و S7 پرو همچنین در هنگام اتصال به محصولاتی که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 یا اسنپدراگون X Elite استفاده می‌کنند، تجربه صوتی برتری دریافت خواهند کرد. هنوز اعلام نشده است که اولین محصولات مجهز به S7 و S7 پرو چه زمانی وارد بازار خواهند شد.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما