گوشی‌های صنعتی نوکیا HHTA501x و IS540.1 معرفی شدند

اقتصاد ۱۰۰ - از این دو گوشی هوشمند صنعتی و جان‌سخت نوکیا می‌توان بدون نگرانی در صنایع مختلف مانند نفت‌ و گاز و معدن استفاده کرد.

گوشی‌های صنعتی نوکیا HHTA501x و IS540.1 معرفی شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری، نوکیا از دو گوشی صنعتی جان‌سخت به نام‌های HHRA501x و IS504.1 رونمایی کرد. نوکیا برای عرضه این گوشی‌های هوشمند با شرکت آلمانی i.safe MOBILE Gmbh همکاری می‌کند.

این گوشی‌های هوشمند در دسته EX قرار می‌گیرند و از پلتفرم فنی یکسانی بهره می‌برند. هر دوی این محصولات جان‌سخت هستند و می‌توان از آن‌ها در صنایعی مانند معدن، نفت و گاز و مواد شیمیایی استفاده کرد. حتی می‌توان از این محصولات در مناطقی که خطر انفجار وجود دارد هم استفاده نمود. خریداران می‌توانند از این دو گوشی هوشمند صنعتی و جان‌سخت نوکیا در مناطق خطرناک ATEX Zone 1 و ATEX Zone 2 هم استفاده کنند.

این محصولات از باندهای فرکانسی ضروری پشتیبانی می‌کنند و تأییدیه‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

مشخصات دو گوشی صنعتی جدید نوکیا

گوشی صنعتی نوکیا

نوکیا IS540.1 به نمایشگر 6 اینچی با محافظ گوریلا گلس 3 مجهز شده است. قدرت این دستگاه را تراشه کوالکام QCM6490 تأمین می‌کند که عملکردش مشابه با اسنپدراگون 778 است. این دستگاه از 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. انرژی این دستگاه هم توسط یک باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود.

با توجه به اینکه گوشی‌های جدید نوکیا برای کسب‌وکارها طراحی شده‌اند و بعید است که در اختیار کاربران عادی قرار بگیرند، اطلاعاتی درباره قیمت و همچنین تاریخ عرضه آن‌ها منتشر نشده است.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : موج کاهشی دلار، بازار طلا را عقب راند

اخبار سلامت

سینما در سینما