شیائومی ردمی نوت ۱۳ با مشخصات فنی قدرتمند و قیمت مناسب معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰ - شیائومی ردمی نوت 13 – Xiaomi Redmi Note 13 میان رده اقتصادی جدید Xiaomi است که از دوربین 108 مگاپیکسلی بهره برده و تنها 165 دلار قیمت دارد.

شیائومی ردمی نوت ۱۳ با مشخصات فنی قدرتمند و قیمت مناسب معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، روز گذشته شیائومی در رویداد اختصاصی خود از چندین محصول جذاب رونمایی کرد. ستاره این رویداد، سری گوشی های میان رده شیائومی ردمی نوت ۱۳ بودند که از سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس تشکیل شده‌اند. پیش از برگزاری این رویداد، چینی‌ها اطلاعاتی را در خصوص مدل‌های پرو و پرو پلاس منتشر کرده بودند. با این وجود هیچ‌گونه اخباری در مورد مدل پایه به تایید چینی‌ها نرسیده بود.

همانند سایر گوشی های میان رده سری ردمی نوت شیائومی، Redmi Note 13 هم محصولی ارزشمند به شمار می‌رود که قطعا طرفداران خاص خود را خواهد داشت! این گوشی البته نسخه‌ای ضعیف‌شده از مدل‌های پرو به شمار می‌رود. با این وجود، علاقمندان به محصولات میان رده بدون شک از قابلیت‌ها و پیشرفت‌های آن در مقایسه با نسل قبل استقبال خواهند کرد.

در ادامه به معرفی مختصر این گوشی و بررسی قابلیت‌های جدید آن خواهیم پرداخت.

شیائومی ردمی نوت ۱۳؛ میان رده ارزشمند چینی

در میان تمامی قابلیت‌های جذاب و منحصربفرد گوشی Xiaomi Redmi Note 13، بزرگترین قابلیت آن را باید صفحه نمایش جذابش دانست! این گوشی از یک صفحه نمایش 6.6 اینچی اولد با نرخ نوسازی 120 هرتز تشکیل شده است. این صفحه نمایش حاشیه‌های بسیار باریکی دارد که آن را از بسیاری میان رده‌های اقتصادی در سطح دنیا متمایز می‌کند.

شیائومی ردمی نوت 13

علاوه بر این، صفحه نمایش ردمی نوت ۱۳ رزولوشن فول اچ دی پلاس داشته و حداکثر روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. در نظر داشته باشید که شیائومی ردمی نوت ۱۳ محصولی اقتصادی است. بنابراین تعبیه این قابلیت‌ها در آن بدون شک برگ برنده‌ای بزرگ برای شیائومی به شمار خواهد رفت.

محصول جدید شیائومی همچنین از تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ مدیاتک هم بهره می‌برد. این تراشه، محصولی ایده‌آل برای گوشی های میان رده به شمار می‌رود که به‌راحتی قادر است از پس امور روزمره و حتی بازی‌های تا حدی سنگین برآید. شیائومی همچنین در کنار این تراشه از از ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی در گوشی جدیدش استفاده کرده است.

دایمنسیتی 6080

در بخش دوربین، گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ از یک حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره برده و در کنار آن هم به یک دوربین ۲ مگاپیکسلی مجهز است. علاوه بر این، دوربین سلفی هم ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. محصول جدید شیائومی همچنین قابلیت‌های متنوعی هم برای ویرایش تصاویر در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا ارسال تصاویر ثبت شده به شبکه‌های اجتماعی، راحت‌تر از همیشه امکان‌پذیر باشد.

در بخش باتری شاهد استفاده از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی در Redmi Note 13 هستیم. علاوه بر این، در بخش نرم افزاری هم سیستم عامل اندروید 13 به‌طور پیش‌فرض روی این دستگاه نصب است.

باتری 5000 میلی آمپر ساعت

قیمت مدل پایه شیائومی ردمی نوت ۱۳ برابر با ۱۶۵ دلار اعلام شده؛ در حالی که گران‌ترین و مجهزترین مدل، قیمتی ۲۳۲ دلاری خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع : گجت نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما