سرفیس لپ‌تاپ گو 3 با قیمت پایه 799 دلار معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰ - به گفته مایکروسافت، سرفیس لپ‌تاپ گو 3 نسبت به نسل قبلی تا 88 درصد سریع‌تر است.

سرفیس لپ‌تاپ گو 3 با قیمت پایه 799 دلار معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، مایکروسافت در رویداد امروز خود از جدیدترین نسخه سرفیس لپ‌تاپ گو رونمایی کرد. سرفیس لپ‌تاپ گو 3 به نمایشگر 12.4 اینچی لمسی مجهز شده است و با حداقل قیمت 799 دلار به فروش می‌رسد.

به گفته مایکروسافت، این لپ‌تاپ نسبت به نسل قبلی تا 88 درصد سریع‌تر است و با شارژدهی 15 ساعته می‌تواند در تمام روز شما را همراهی کند. این محصول در تاریخ 3 اکتبر روانه بازار خواهد شد.

مشخصات سرفیس لپ‌تاپ گو 3

سرفیس لپ‌تاپ گو 3 جدیدترین لپ‌تاپ اقتصادی مایکروسافت محسوب می‌شود که همچنان می‌تواند کارایی مناسبی داشته باشد. همانطور که شایعات اشاره کرده بودند، این محصول از نظر طراحی تفاوتی با نسل قبلی‌اش ندارد، بااین‌حال قدرت بالاتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

درحالی‌که سرفیس لپ‌تاپ گو 2 به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل مجهز شده است، نسل جدید از پردازنده‌های نسل دوازده بهره می‌برد و می‌توان آن را با پردازنده Core i5 نسل دوازدهم سفارش داد. همین ارتقا باعث افزایش 88 درصد سرعت این محصول نسبت به نسل قبلی‎‌اش می‌شود. کاربران می‌توانند بالاترین نسخه لپ‌تاپ جدید مایکروسافت را با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند، البته نسخه پایه 8 گیگابایت رم دارد.

مشخصات سرفیس لپ‌تاپ گو 3

مایکروسافت برای نسل جدید سرفیس لپ‌تاپ گو از نمایشگر لمسی PixelSense با نسبت تصویر 3:2 و رزولوشن 1536 در 1024 پیکسل استفاده کرده است. این محصول در چهار رنگ روانه بازار می‌شود و وزنی کمتر از 1.14 کیلوگرم دارد.

از سایر مشخصات این محصول می‌توان به یک پورت USB-A، یک پورت USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت Surface Connect اشاره کرد. این لپ‌تاپ جدید از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد.

سرفیس لپ‌تاپ گو 3 از وای‌فای 6 و بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند در این محصول از حافظه SSD قابل‌تعویض با حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت استفاده کنند. درنهایت با وبکم 720p و اسپیکرهای Omnisonic با پشتیبانی از Dolby Audio روبه‌رو هستیم.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما