تعطیلی دفتر پست مرکز فضایی کندی پس از ۵۸ سال

اقتصاد ۱۰۰ - پردازش نامه‌های ناسا ادامه دارد، اما درخواست‌های علاقه‌مندان به مهر پستی به همراه یک مهر تیتوس‌ویل(Titusville)، فلوریدا ارسال می‌شود.

تعطیلی دفتر پست مرکز فضایی کندی پس از ۵۸ سال

به گزارش گروه دانش و فناوری، این تاسیسات قراردادی که در روز یکم ژوئیه سال ۱۹۶۵ در پایگاه فضایی فلوریدا ناسا تاسیس شد، نزدیک به پایان سال مالی یا پیش از روز ۳۰ سپتامبر برای همیشه بسته خواهد شد.

 از سال ۲۰۱۳، اداره پست مخصوص ناسا توسط «Masters Mail and Print Services» که بخشی از مرکز غیرانتفاعی توانبخشی آنتونی وین(AWRC) است، هدایت می‌شد.

نامه‌های این آژانس اکنون برای پردازش از طریق ساحل کاکائو به اورلاندو می‌رود. با بسته شدن این دفتر، عموم مردم دیگر نمی‌توانند درخواست کنند که پاکت‌های مهر شده که مکان مرکز فضایی کندی را نشان می‌دهد، دریافت کنند.

درخواست‌های کلکسیونرها در عوض به تیتوس‌ویل که نزدیک‌ترین دفتر بعدی به مرکز فضایی است، ارسال می‌شود. نامه‌های ارسالی یک مهر پست تیتوس‌ویل دریافت خواهند کرد.

این نامه‌ها، پاکت‌های مهر شده‌ای هستند که در تاریخ رویدادهای مهم، مهر پستی خورده‌اند. از زمانی که اولین موشک بیش از ۷۰ سال پیش ساحل فضایی فلوریدا را ترک کرد، کلکسیونرها در نزدیکترین اداره پست به محل پرتاب پاکت مهر شده دریافت کرده‌اند.

توماس اسپور(Thomas Spaur)، ناظر اداره پست مرکز فضایی کندی، می‌گوید که این دفتر اخیرا هر سال به طور متوسط حدود ۵۰۰۰ درخواست علامت پستی دریافت کرده است.

اکنون درخواست‌های کلکسیونرها برای دریافت مهرهای پستی باید تا روز جمعه(۱۵ سپتامبر) به اداره پست مرکز فضایی کندی ارسال شود.

مجموعه‌داران و عموم مردم می‌توانند پاکت‌ها و کارت پستال‌های مهر شده را بدون نشانی برای دریافت مهر پست ارسال کنند. پس از اعمال مهر پست، اداره پست آنها را در پاکت بزرگ‌تر برمی‌گرداند.

انتهای پیام

 

منبع : ايسنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما