ظرفیت حافظه داخلی اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 به 64 گیگابایت رسید

اقتصاد ۱۰۰ - حافظه داخلی ساعت‌های جدید اپل حالا دو برابر شده است.

ظرفیت حافظه داخلی اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 به 64 گیگابایت رسید

به گزارش گروه دانش و فناوری، اپل معمولاً درباره ظرفیت حافظه داخلی اپل واچ صحبت نمی‌کند، اما ظاهراً اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 از حافظه بسیار بزرگی بهره می‌برند. این محصولات اکنون حافظه خود را به رقمی دو برابر مدل‌های قبلی رسانده‌اند.

به‌گزارش 9to5Mac، اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ اولین ساعت‌های هوشمندی هستند که ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارند. آخرین‌بار ظرفیت حافظه ساعت‌های اپل واچ سری ۵ ارتقا پیدا کرده و به ۳۲ گیگابایت رسیده بود.

حافظه داخلی مدل‌های اپل واچ مدام افزایش یافته است

نسل اول اپل واچ با ۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد. کوپرتینویی‌ها در ادامه سری ۸ را به ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز کردند. حالا این حافظه از آن زمان تاکنون ۸ برابر شده است.

حتما می‌پرسید که با این ظرفیت حافظه بزرگ بر روی یک ساعت هوشمند چه کار می‌توان کرد؟ این ظرفیت برای ذخیره‌سازی آفلاین موسیقی، پادکست، کتاب صوتی و اپلیکیشن‌ها استفاده می‌شود. به‌علاوه، می‌توان از این حافظه برای نگهداری از تصاویر، تمرین‌های ورزشی صوتی و آپدیت‌های سیستم عامل بهره گرفت.

کمبود ظرفیت حافظه داخلی در گذشته برای برخی از کاربران اپل مشکل‌ساز شده بود. این مسئله به‌خصوص در مدل‌های غیرسلولار اپل واچ سری ۳ با ۸ گیگابایت حافظه دردسر ایجاد کرده بود، چون کاربران نمی‌توانستند watchOS خود را به‌روز کنند.

در ادامه به‌نظر می‌رسید که ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای یک ساعت هوشمند کافی باشد، اما هیچ‌کس از حافظه اضافه‌تر گلایه نمی‌کند. این ویژگی از طرف دیگر می‌تواند مزیتی برای اپل واچ سری 9 و اولترا 9 باشد و به فروش هرچه بیشتر این دستگاه‌ها کمک کند. نظر شما درباره چنین ظرفیت حافظه داخلی بالایی برای یک ساعت هوشمند چیست؟

اپل دیشب در مراسم Wonderlust خود از سری آیفون 15 شامل آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس رونمایی کرد. این شرکت همچنین از اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 پرده برداشت.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما