گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ در راه است

اقتصاد ۱۰۰ - شیائومی پس از رقابت با سری گلکسی زد فولد، حالا می‌خواهد با میکس فلیپ وارد رقابت با گلکسی زد فلیپ سامسونگ شود.

گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ در راه است

به گزارش گروه دانش و فناوری، شیائومی در بازار گوشی‌های تاشو حضور دارد، بااین‌حال تا به امروز تنها از یک نوع از این محصولات در سه نسل رونمایی کرده است. این گوشی که در سری میکس فولد قرار می‌گیرد، از حالت گوشی به تبلت تبدیل می‌شود. اما شیائومی می‌خواهد با میکس فلیپ وارد بازار گوشی‌های تاشو کوچک‌تر شود.

اسم میکس فلیپ در دیتابیس IMEI رؤیت شده است که از معرفی این محصول در آینده خبر می‌دهد. این دستگاه شماره مدل 2311BPN23C را یدک می‌کشد.

شیائومی میکس فلیپ چه زمانی از راه می‌رسد؟

طبق شایعات گذشته، گوشی میکس فلیپ همراه با میکس فولد 4 روانه بازار می‌شود که اگر این موضوع صحت داشته باشد، باید چندین ماه دیگر منتظر بمانیم. شیائومی به تازگی گوشی میکس فولد 3 را معرفی کرده است.

شیائومی میکس فلیپ

در کنار این شایعات، برخی حالا به این موضوع اشاره می‌کنند که وجود عدد 23 در شماره مدل میکس فلیپ می‌تواند به معرفی آن در اواخر سال جاری میلادی اشاره داشته باشد. در کنار شماره مدل، طرحی از میکس فلیپ (تصویر اصلی مطلب) هم افشا شده است که می‌توانید توسط آن به طراحی گوشی آینده شیائومی پی ببرید.

روی پنل پشتی یک نمایشگر بزرگ به چشم می‌خورد که در بالای آن یک ماژول دوربین عمودی قرار دارد. درون این ماژول ظاهراً سه دوربین قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند احتمالاً به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز می‌شود و قیمت پایین‌تری نسبت به میکس فولد 3 داشته باشد.

باید به این موضوع اشاره کرد که تا به امروز تمام گوشی‌های سری میکس فولد تنها در بازار چین به‌طور رسمی عرضه شده‌اند، بنابراین احتمالاً میکس فلیپ هم به چنین سرنوشتی دچار می‌شود، بلکه شیائومی به‌دنبال تغییر استراتژی برای گوشی‌‌های تاشو خود باشد.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما