برنامه‌های آیفون و آیپد به‌طور پیش‌فرض در اپ استور ویژن پرو حضور خواهند داشت

اقتصاد ۱۰۰ - اپل همپنین اعلام کرده که اپ استور جدید را در پاییز امسال همراه با نسخه بتای توسعه‌دهنده visionOS منتشر خواهد کرد.

برنامه‌های آیفون و آیپد به‌طور پیش‌فرض در اپ استور ویژن پرو حضور خواهند داشت

به گزارش گروه دانش و فناوری، اپل در حال توسعه یک اپ استور برای هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو خود است و حالا گفته شده که تمام برنامه‌های سازگار  آیفون  و  آیپد  «به‌طور پیش‌فرض» در آن حضور خواهند داشت. غول فناوری همچنین اعلام کرد که اپ استور جدید را در  پاییز  امسال همراه با نسخه بتای توسعه‌دهنده visionOS منتشر خواهد کرد.

کوپرتینویی‌ها با انتشار یک پست جدید اعلام کردند که در اپ استور جدید هدست ویژن پرو، برنامه‌های آیفون و آیپد در کنار برنامه‌های visionOS نمایش داده خواهند شد. طبق این پست، همانطور که اپل قبلاً نیز گفته بود، برنامه‌های iOS و iPadOS به‌طور خودکار به سیستم‌عامل هدست واقعیت ترکیبی جدید این شرکت اضافه خواهند شد. همچین در صورت نیاز، توسعه‌دهندگان همچنان می‌توانند برنامه‌های خود را بهینه‌سازی کنند.

برنامه‌های آیفون و آیپد برای هدست ویژن پرو اپل

در یادداشت اپل آمده است:

«به‌طور پیش‌فرض، برنامه‌های آیپد و یا آیفون شما به‌طور خودکار در اپ استور ویژن پرو منتشر می‌شوند. اکثر فریم‌ورک‌های موجود در iPadOS و iOS نیز در visionOS حضور دارند، به این معنی که تقریباً تمام برنامه‌های آیپد و آیفون بدون تغییر روی visionOS اجرا خواهند شد.»

علاوه بر این، توسعه‌دهندگان همچنین می‌توانند با استفاده از کیت توسعه نرم‌افزاری visionOS اپل، برای هدست اپل برنامه بسازند.

اپل از ماه جولای دریافت برنامه‌های کاربردی برای کیت‌های توسعه‌دهنده ویژن پرو را آغاز کرد و به توسعه‌دهندگان زمان زیادی داد تا بتوانند قبل از عرضه رسمی این هدست در اوایل سال آینده برای آن برنامه توسعه دهند. اخیراً غول فناوری گفته بود که استقبال توسعه‌دهندگان از کیت توسعه این هدست ظاهراً فراتر از انتظارات اپل بوده است.

حتی این احتمال وجود دارد که در جریان رویداد آیفون 15 که روز سه شنبه 21 شهریور برگزار خواهد شد، در مورد برنامه‌های اپل برای هدست ویژ‌ن پرو بیشتر بشنویم.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما