لنوو از هدفون گیمینگ لیجن E510 7.1 با صدای ساراند 7.1 رونمایی کرد

اقتصاد ۱۰۰ - هدفون جدید لنوو با رابط USB-C می‌تواند به دستگاه‌های مختلفی وصل شود.

لنوو از هدفون گیمینگ لیجن E510 7.1 با صدای ساراند 7.1 رونمایی کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری، لنوو در نمایشگاه IFA 2023 حضور پررنگی داشت و از چند محصول ازجمله لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود پرده برداشت. این شرکت همچنین از هدفون جدیدی به‌ نام  لیجن E510 7.1  رونمایی کرد که از صدای ساراند 7.1 پشتیبانی می‌کند.

هدفون لنوو لیجن E510 7.1 از نوع تو-گوشی بوده و برای گیمرها طراحی شده است. این محصول از درایورهای 10 میلی‌متری بهره می‌برد تا بیس را به‌شکلی قدرتمند، صداهای میانه را به‌صورتی متعادل و صداهای زیر را به‌طرزی شفاف به گوش کاربر برساند.

مشخصات هدفون لنوو لیجن E510 7.1

این هدفون جدید می‌تواند در دامنه فرکانس  50 هرتز تا 10 کیلوهرتز  کار کند و طول کابل آن به 150 سانتی‌متر می‌رسد. وزن این محصول 26 گرم است و از میکروفن سیلیکونی آنالوگ همه‌سویه بهره می‌برد. میکروفن‌های همه‌سویه می‌توانند صداها را از جهت‌های مختلف دریافت کنند. بنابراین کاربر لازم نیست حتماً روبه‌روی میکروفن قرار بگیرد.

لنوو لیجن E510 7.1 همچنین به یک بخش کنترلی برای تنظیم صدا و پخش محتوا مجهز شده است. این کنترل از نورپردازی RGB بهره می‌برد که می‌تواند خودش را با بازی‌ها هماهنگ کند. لنوو درخصوص ظاهر این دستگاه از زبان طراحی خاصی استفاده کرده و زاویه‌های نسبتاً تندی را به‌کار برده است.

هدفون جدید لنوو با کنسول دستی لیجن گو سازگار است و چون از درگاه  USB-C  استفاده می‌کند، می‌تواند به‌راحتی به سایر دستگاه‌ها هم وصل شود. لیجن E510 7.1 از ماه اکتبر (مهر-آبان) به بازار می‌آید و قیمت آن 49 یورو خواهد بود.

این دستگاه در نمایشگاه IFA 2023 به‌عنوان بخشی از لوازم جانبی جدید لنوو و در کنار کنسول دستی این شرکت معرفی شد. این کنسول دستی رقیبی برای کنسول ایسوس ROG Ally و استیم Deck خواهد بود. لنوو یک عینک واقعیت افزوده را هم در همین نمایشگاه معرفی کرد که می‌تواند به‌عنوان یک مانیتور همراه استفاده شود و قرار است با پلتفرم‌های مختلف ازجمله ویندوز، مک، اندروید و iOS سازگاری داشته باشد.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما