گلکسی S24 اولترا احتمالاً با دوربین 200 مگاپیکسلی جدید از راه می‌رسد

اقتصاد ۱۰۰ - ظاهراً سامسونگ از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2SX در گلکسی S24 اولترا استفاده خواهد کرد.

گلکسی S24 اولترا احتمالاً با دوربین 200 مگاپیکسلی جدید از راه می‌رسد

به گزارش گروه دانش و فناوری، هرچه به پایان سال جاری میلادی نزدیک‌تر می‌شویم، گزارش‌ها و شایعات درباره سری گلکسی S24 افزایش می‌یابند. حالا شایعه‌ای جدید ادعا می‌کند که گلکسی S24 اولترا به دوربین 200 مگاپیکسلی جدید و ارتقایافته مجهز می‌شود.

طبق توییت یکی از منابع دنیای فناوری به نام Ice Universe، سامسونگ برای پرچمدار بعدی‌اش از سنسور 200 مگاپیگسلی ISOCELL HP2SX استفاده می‌کند. به گفته این منبع، سنسور جدید سامسونگ نسخه ارتقایافته ISOCELL HP2 مورد استفاده در گلکسی S23 اولترا محسوب می‌شود. این سنسور 1/1.3 اینچی با اندازه پیکسل 0.6 میکرومتر خواهد بود.

سنسور دوربین جدید برای گلکسی S24 اولترا

درحالی‌که شاید عدم استفاده از سنسور 1 اینچی برای برخی کاربران ناامیدکننده باشد، باید به این نکته اشاره کرد که گلکسی S23 اولترا به یکی از بهترین دوربین‌ها در دنیای گوشی‌های هوشمند مجهز شده است. با توجه به این موضوع، گلکسی S24 اولترا هم یکی از بهترین دوربین‌ها در میان گوشی‌های هوشمند را خواهد داشت.

تا به امروز شاهد انتشار چندین گزارش و شایعه درباره گلکسی S24 اولترا بوده‌ایم. برای مثال گفته می‌شود که این دستگاه از نمایشگر تخت بهره می‌برد و خبری از صفحه نمایش خمیده نخواهد بود. در کنار این موضوع، ظاهراً باید منتظر حاشیه‌های ضخیم‌تر نمایشگر هم باشیم.

یکی دیگر از تغییرات احتمالی پرچمدار آینده سامسونگ، استفاده از فریم تیتانیومی خواهد بود. گفته می‌شود اپل در آیفون 15 پرو مکس هم از چنین فریمی استفاده می‌کند. همچنین احتمالاً سامسونگ در پرچمدار آینده‌اش از دوربین تله‌فوتو جدید با زوم اپتیکال 3 برابری استفاده خواهد کرد.

دوربین تله‌فوتو مورد استفاده در گلکسی اس ۲۴ اولترا احتمالاً 50 مگاپیکسلی 1/2.52 اینچی با اندازه پیکسل 0.7 میکرومتر خواهد بود. استفاده از این سنسور منجر به افزایش کیفیت تصاویر دوربین تله‌فوتو خواهد شد.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما