مشخصات سونی اکسپریا 5 V با تراشه اسنپدارگون 8 نسل 2 در بنچمارک مشاهده شد

اقتصاد ۱۰۰ - سونی اکسپریا 5 V احتمالاً در ماه سپتامبر یا اکتبر عرضه خواهد شد.

مشخصات سونی اکسپریا 5 V با تراشه اسنپدارگون 8 نسل 2 در بنچمارک مشاهده شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، سونی احتمالاً اول سپتامبر از گوشی هوشمند  اکسپریا 5 V  در ژاپن رونمایی خواهد کرد و انتظار می‌رود این دستگاه در بازارهای جهانی نیز عرضه شود. اکنون مشخصات یک نسخه از این دستگاه در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است که عملکرد و برخی مشخصات آن را فاش می‌کند.

براساس نتایج ارائه شده توسط گیک‌بنچ، اکسپریا 5 V با شماره مدل XQ-DE54 از پردازنده  اسنپدارگون 8 نسل 2  با سرعت کلاک پایه 2.02 گیگاهرتز و سرعت تقویتی 3.19 گیگاهرتز بهره خواهد برد. همچنین این نسخه دارای 8 گیگابایت رم است و از سیستم عامل اندروید 13 بهره می‌برد.

عملکرد سونی اکسپریا 5 V در بنچمارک

در تست‌های عملکرد نیز گوشی سونی امتیاز  1453  را در تست‌های تک هسته‌ای و امتیاز  4556  را در تست‌های چند هسته‌ای به دست آورده است.

ماه گذشته ویدیوی تبلیغاتی از سونی اکسپریا 5 V فاش شده بود که برخی تغییرات این دستگاه را نشان می‌داد. در این تیزر، گوشی سونی همراه با یک ماژول دوربین دوگانه نمایش داده شد که لنزهای آن درون ماژولی کوچک و پیوسته قرار گرفته‌اند. همچنین روی ماژول دستگاه عبارت *ZEISS T دیده می‌شد که احتمالاً به پوشش ضددرخشش در این دوربین اشاره دارد.

همچنین، طراحی جلوی گوشی نیز در این ویدیو نمایش داده شده است. در بالا و پایین نمایشگر حاشیه‌های نسبتاً بزرگی دیده می‌شود و دوربین سلفی هم ظاهراً در جایگاهی در همین حاشیه بالایی قرار گرفته است تا نیازی به ایجاد حفره در نمایشگر وجود نداشته باشد. دوربین سلفی در جایگاهی تعبیه شده که اندکی متمایل به‌سمت چپ بدنه است.

وجود درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون، فریم ظاهراً فلزی، طراحی جعبه‌ای، و عرضه در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی/خاکستری دیگری مشخصاتی هستند که در این تیزر به آن‌ها اشاره شد.

سونی معمولاً سری اکسپریا 5 را در ماه سپتامبر یا اکتبر هر سال عرضه می‌کند. اما با وجود افشای ویدیو تبلیغاتی و همچنین مشاهده مشخصات دستگاه در بنچمارک، می‌توان انتظار داشت که مدل جدید این خانواده امسال کمی زودتر معرفی شود.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما