نسخه مفهومی گلکسی S24 اولترا طراحی متفاوت پرچمدار سامسونگ را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

اقتصاد ۱۰۰ - طبق این ویدیو، گلکسی S24 اولترا طراحی متفاوتی نسبت به نسل کنونی خواهد داشت و همچنین به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز می‌شود.

نسخه مفهومی گلکسی S24 اولترا طراحی متفاوت پرچمدار سامسونگ را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

به گزارش گروه دانش و فناوری، سامسونگ اوایل سال آینده میلادی از گوشی‌های سری گلکسی اس 24 رونمایی می‌کند و حالا چندین ماه پیش از معرفی رسمی، یک کانال یوتوب ویدیویی مفهومی با طراحی متفاوت از گلکسی S24 اولترای این خانواده منتشر کرده است.

به گفته کانال یوتوب 4RMD، گلکسی اس ۲۴ اولترا به نمایشگر تخت 6.9 اینچی با حاشیه‌های باریک و رفرش ریت 144 هرتز مجهز می‌شود. طراحی این گوشی هوشمند تفاوت چشمگیری با نسل کنونی دارد و کمتر شبیه به سری نوت است. علاوه‌براین، شاهد استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر در آن هستیم.

نسخه مفهومی گلکسی S24 اولترا

در این ویدیو مانند شایعات شاهد استفاده از فریم تیتانیومی هستیم و همچنین با طراحی متفاوت دوربین اصلی روبه‌رو می‌شویم. طبق این ویدیو، گلکسی اس 24 اولترا به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بهبودیافته برای ثبت تصاویر بهتر در محیط‌های تاریک، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی و دوربین 12 مگاپیکسلی پریسکوپی مجهز می‌شود.

از آنجایی که این نسخه مفهومی مبتنی بر شایعات است، قدرت آن را تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 تأمین می‌کند، البته انتظار داریم برخی نسخه‌های پرچمدار آینده سامسونگ با چیپ اگزینوس 2400 از راه برسند. شایعات می‌گویند گلکسی S24 اولترا در بالاترین نسخه 16 گیگابایت رم خواهد داشت.

در این ویدیو با 6 رنگ برای گلکسی اس ۲۴ اولترا روبه‌رو هستیم که شامل سفید، بنفش، مشکی، طلایی، قرمز و سبز می‌شود. انرژی پرچمدار آینده سامسونگ را یک باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند و همان‌طور که می‌توان انتظار داشت، از جایگاه مخصوص قلم S Pen بهره می‌برد. این ویدیو همچنین به قیمت 1199 دلاری گلکسی S24 اولترا اشاره می‌کند.

اگر تمام شایعات درباره پرچمدار بعدی سامسونگ صحت داشته باشند، ویدیوی منتشرشده از سوی 4RMD شبیه به نسخه نهایی گلکسی اس 24 اولترا خواهد بود. درنهایت باید به این موضوع اشاره کرد که با توجه به فاصله زیادی که تا معرفی سری گلکسی S24 داریم، همچنان باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات جدیدی درباره آن‌ها باشیم.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما