رونمایی رسمی از گوشی وان پلاس Ace 2 Pro با ۲۴ گیگ رم و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

اقتصاد ۱۰۰ - برند وان پلاس از جدیدترین و قوی‌ترین گوشی خود به نام OnePlus Ace 2 Pro با ۲۴ گیگ رم و باری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت رونمایی کرد.

رونمایی رسمی از گوشی وان پلاس Ace 2 Pro با ۲۴ گیگ رم و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

به گزارش گروه دانش و فناوری، برترین گوشی سری Ace در چین به قیمت پایه ۴۱۱ دلار {۲۹۹۹ یوآن} رونمایی شد و کاربران چینی از ۲۳ اوت می‌توانند این گوشی را دریافت کنند.

این گوشی مجهز به سیستم خنک کننده سه بعدی به نام Tiangong در ابعاد ۹۱۴۰ میلی متر مربع است و رسانای حرارتی معادل ۴ برابر VC سنتی دارد.

گوشی OnePlus Ace 2 Pro صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی 1.5K {رزولوشنی معادل ۲۷۷۲ در ۱۲۴۰ پیکسل} با نرخ تازه سازی متغیر ۱۲۰ هرتز و تراکم پیکسلی 450PPI و حداکثر روشنای ۱۶۰۰ نیت دارد.

این گوشی با ۲۴ گیگ رم و ۱ ترابایت حافظه ۵۴۸ دلار قیمت گذاری شده و از چیپست قدرتمند اسنپ دراگون ۸ نسل دوم استفاده می‌کند.

از ۱۲ گیگ رم از نوع LPDDR5X شروع شده و تا ۲۴ گیگ رم را پشتیبانی می‌کند و در ضمن حافظه آن تا ۱ ترابایت از نوع UFS 4.0 است.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 است که اندازه سنسور آن 1/1.56 اینچی با دیافراگم f/1.88‌است.

دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هم کنار دوربین اصلی روی ماژول گرد و شبه جزیره‌ای پشت گوشی خودنمایی می‌کند.

دوربین سلفی نیز ۱۶ مگاپیکسلی سامسونگ S5K3P9 است که امنیت گوشی با حسگر اثرانگشت در صفحه نمایش ارتقا یافته است.

یکی از نکات قابل توجه درباره گوشی OnePlus Ace 2 Pro نصب باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت روی آن است که با شارژ سریع ۱۵۰ واتی همراه شده و گوشی در عرض ۱۷ دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود.

گوشی از پروتکل شارژ UFCS Fusion بهره برده و با آداپتورهای شارژ UFCS ثالث سازگار است.

همچنین تراشه مدیریت انرژی SUPERVOOC S روی گوشی نصب شده تا مصرف بهینه انرژی را به خوبی مدیریت کند.

اندروید ۱۳ با رابط کاربری OxygenOS 13، اسپیکر استریو، دالبی اتمز،تنظیمات صوتی از طریق یو اس بی تایپ سی،بلوتوث ۵.۳، وای فای ۶، اتصالات 5G، جی پی اس، اتصالات NFC از دیگر مشخصات فنی OnePlus Ace 2 Pro است.

این گوشی در رنگهای سبز شفق قطبی و خاکستری تیتانیوم موجود شده و با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه ۴۱۱ دلار، با ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه ۴۶۶ دلار و با ۲۴ گیگ رم و ۱ ترابایت حافظه ۵۴۸ دلار قابل خرید است.

 

منبع: fonarena

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما