این ماوس عجیب و پوشیدنی به‌جای ماوس‌پد، روی انگشتان شما قرار می‌گیرد

اقتصاد ۱۰۰ -این ماوس عجیب و پوشیدنی به‌جای ماوس‌پد، روی انگشتان شما قرار می‌گیرد [تماشا کنید]

این ماوس عجیب و پوشیدنی به‌جای ماوس‌پد، روی انگشتان شما قرار می‌گیرد

به گزارش گروه دانش و فناوری، ماوس‌های زیادی با شکل‌های متنوع در بازار وجود دارند و کار خودشان را انجام می‌دهند؛ اما تلاش‌ها برای بهبود این محصولات متوقف نمی‌شود. Clip Mouse یکی از همین تلاش‌هاست که ماوس را به یک گیره ساده تبدیل کرده تا به شیوه‌ای آسان‌تر حرکت نشانگر و کلیک‌کردن را انجام دهد.

کارزاری در وب‌سایت کیک‌استارتر شکل گرفته است که می‌خواهد ماوسی با طراحی متفاوت اما با قابلیت‌هایی مشابه مجیک ماوس اپل را ارائه کند. البته این ماوس از کامپیوترهای ویندوزی هم پشتیبانی می‌کند. طراحی این دستگاه شبیه به  حرف U  به‌صورت افقی است و روی انگشت اشاره و میانی قرار می‌گیرد.

ماوس پوشیدنی Clip Mouse چگونه عمل می‌کند؟

برای استفاده از این ماوس، کافیست آن را روی انگشتان خود بگذارید و همان‌طور که ماوس‌های معمولی را تکان می‌دادید، دست خود را حرکت دهید تا نشانگر روی صفحه حرکت کند. این دستگاه با استفاده از  شتاب‌سنج  حرکات افقی ماوس را شناسایی می‌کند و داده‌های آن را از طریق بلوتوث به کامپیوتر می‌فرستد.

با توجه به اینکه خبری از لیزر یا هیچ قطعه نوری دیگری در این ماوس نیست،  لازم نیست  حتماً دستگاه خود را روی یک سطح صاف و یکپارچه مثل ماوس‌پد قرار دهید.

کلیک‌های چپ و راست هم از طریق بازوی پایینی حرف U در این دستگاه شناسایی می‌شوند. این بازو دارای حسگرهایی برای  تشخیص لمس  است که با برخورد بخش پایین انگشتان شما به آن، فعال می‌شود و کلیک‌ها را تشخیص می‌دهد.

اگر کاربر بخواهد تایپ کند و حرکات دستش برای تکان‌دادن نشانگر ماوس استفاده نشود، می‌تواند با فشاردادن یک دکمه، ماوس را به‌طور موقت  غیرفعال  کند. از همین دکمه می‌توان برای بازنشانی موقعیت نشانگر به مرکز صفحه نیز استفاده کرد.

Clip Mouse دارای یک درگاه USB برای شارژ است و با یک بار شارژ می‌توانید حدود 50 ساعت از آن استفاده کنید. اگر این دستگاه به مرحله تولید برسد، قیمت آن 65 دلار خواهد بود.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما