معاون رئیس جمهور: تعطیلی پلتفرم‌های دیجیتال به اشتغال، امید و تولید آسیب می‌زند

اقتصاد ۱۰۰ - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور در واکنش به تعطیلی و فیلترشدن برخی سکوهای ارائه‌دهنده خدمات دیجیتال در روزهای اخیر در پیامی نوشت: سکو، کارخانه و... نباید تعطیل شود، تعطیلی به افرادی که از آن استفاده می‌کنند همینطور به اشتغال، امید و تولید آسیب می‌زند.

معاون رئیس جمهور: تعطیلی پلتفرم‌های دیجیتال به اشتغال، امید و تولید آسیب می‌زند

به گزارش گروه دانش و فناوری، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: اخیرا جریانی به دنبال آسیب زدن به اقتصاد دانش‌بنیان و فضای کسب و کار است. از فعالین زیست‌بوم (فناوری و اقتصاد دیجیتال) دعوت می‌کنیم با همدلی از مسیر رشد کسب و کارها حمایت کنیم.

وی افزود: سکو، کارخانه و…. نباید تعطیل شود. تعطیلی به افرادی که از آن استفاده می‌کنند و همینطور به اشتغال، امید و تولید آسیب می‌زند.

فیرورآبادی تاکید کرد: مدیران کسب و کارها برای اجرای قانون مسئولیت دارند و باید برای جلوگیری از تخلف در تعامل با تنظیم گران بخشی، اقدام کنند. اگر عضوی از مجموعه‌ای تخلفی کنند، مدیران آن‌ها باید تدبیر و در صورت لزوم برخورد کنند.

تعطیلی سکوها به اشتغال، امید و تولید آسیب می‌زند

به نظر می‌رسد این واکنش معاون رییس‌جمهور در پی توقیف یا ممنوعیت فعالیت برخی سکوهای دیجیتال ارائه‌دهنده خدمات کتابخوانی برخط و دیگر خدمات همچنین برخی استارتاپ ها و کارخانه های نوآوری طی هفته‌های اخیر باشد.

انتهای پیام

منبع : ایرنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما