گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران درباره اختلال اینترنت بررسی شد

اقتصاد ۱۰۰ - جلسه بررسی گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران درباره اختلال اینترنت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش گروه دانش وفناوری،  جلسه بررسی گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران با حضور تدوین‌کنندگان گزارش، فعالان اقتصاد دیجیتال و معاونین وزیر ارتباطات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نیما قاضی رئیس این انجمن و پویا پیرحسینلو مدیرعامل شرکت ابرآروان به مرور این گزارش پرداختند و در ادامه چند نفر از اعضای انجمن تجارت الکترونیک تهران به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.‌

امیر لاجوردی قائم مقام وزیر در امور ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات نیز با تأکید بر اینکه گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران نسبت به گزارش‌های دیگر متفاوت بود، برای دقیق‌تر کردن این گزارش در نوبت‌های بعدی پیشنهاداتی را مطرح کرد.

در ادامه مسئولان و مدیران وزارت ارتباطات حاضر در جلسه به بحث و بررسی شاخص‌ها و روش‌های استفاده شده در این گزارش پرداختند.

در این جلسه محمد جعفرپور مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، رضا باقری اصل معاون امور دولت، مجلس و استان‌های و محمد احسان خرامید رئیس مرکز روابط عمومی از وزارت ارتباطات و ژوبین علاقبند، مجید رضوی، محمد خلج قاسم‌آبادی، نیما قاضی، سعید محمدی، محمدمهدی شریعتمدار، احسان جهانی، مریم نجفی، پویا پیرحسینلو، نعیم فرهادیان عزیزی، آرش حاتمی، حمیدرضا احمدی از اعضای انجمن تجارت الکترونیک تهران حضور داشتند.

 
انتهای پیام
منبع : مهر

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما